۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نابودی طاغوت زمان با تمسک به فرهنگ مقاومت شهید سلیمانی تحقق می‌یابد/ مقایسه مدیران با فرماندهان دفاع‌مقدس اشتباه است
کد خبر: ۳۴۰۰۲۷ نویسنده: سرهنگ مهدی طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مبارز انقلابی و فرمانده دوران دفاع مقدس:

نابودی طاغوت زمان با تمسک به فرهنگ مقاومت شهید سلیمانی تحقق می‌یابد/ مقایسه مدیران با فرماندهان دفاع‌مقدس اشتباه است

مبارز انقلابی و فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نباید به طور غیر حساب شده مدیران امروز را با فرماندهان دفاع مقدس مقایسه کرد؛ گفت: فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس همواره برای خدمت به مردم و ایثار و شهادت از هم پیشی می‌گرفتند و خواستار منصب و مقام نبودند.

نابودی طاغوت زمان با تمسک به فرهنگ مقاومت شهید سلیمانی تحقق می‌یابد/ مقایسه مدیران با فرماندهان دفاع‌مقدس اشتباه است

سرهنگ مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد انقلابی را جشن می‌گیریم که تاکنون بزرگترین رویداد قبل از ظهور بوده، از سال 42 آغاز، در سال 57 به پیروزی رسید و بر سه رکن اساسی رهبری، مردم و اسلام شکل گرفت.

وی ادامه داد: تقویت جایگاه رهبری، حفظ مردم سالاری دینی و جدا نشدن از اسلام جزء رموز ماندگاری آن است به گونه‌ای که هنوز هم پویا است و در پرتو این ویژگی‌ها در مقاومت نیز پیش قدم بوده و در جای جای دنیا صادر شده و آثارش در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ابراز کرد: تجربه انقلاب اسلامی، مبارزه با طاغوت، مقابله با کوچک شمرده شدن و تحقیر و حضور در دفاع مقدس امروز به دولت و مردم کمک می‌کند تا بتوانند مقابل زیاده خواهی‌های دشمن و استکبار ایستادگی کنند که درواقع این مقاومت از آثار و برکات نظام اسلامی است و سربلندی انقلاب با تحقق آن قابل مشاهده است.

وی افزود: شناخت طاغوت زمان دارای اهمیت است و باید بدانیم استکبار جهانی، صهیونیسم و ایادی آن‌ها در منطقه نمونه‌های استکبار و طاغوت زمان هستند که در کشورهای مختلف از جمله لبنان و عراق آشوب‌هایی را طراحی می‌کنند و لازم است مقابل آن‌ها ایستاد و همچون سردار شهید سلیمانی مقاوم بود چرا که این مقاومت راه انقلاب را هموارتر و آن را ماندگار می‌کند.

ضرورت آگاهی نسبت به طاغوت زمان
این پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: جوانان باید نسبت به طاغوت زمان آگاهی داشته باشند و راه مقاومت را باتوجه به فرهنگ سردار شهید سلیمانی پیگیری کنند.

وی درباره تاثیر فرهنگ سردار شهید سلیمانی گفت: اتخاذ فرهنگ مبارزه‌ای که سردار شهید سلیمانی به آن پای بند بود به پیشرفت انقلاب و شکست طاغوت زمان کمک می‌کند و این امر با تکیه بر روحیه جهادی امکان پذیر می‌شود.

طاهرخانی با اشاره به اهمیت توجه بر توان داخلی و دوری از تکیه و وابستگی به خارج اذعان کرد: قطعا اگر چشم ما به بیرون باشد به خطا رفته‌ایم و با کوتاه آمدن در زمینه‌های مختلف و وابسته شدن ضربه می‌خوریم.

وی ادامه داد: ما امروز در عرصه‌های مختلف نظامی‌، اقتصادی، سیاسی و پزشکی در قله‌های بالا و جزء 10 رتبه نخست جهان قرار داریم و نیازی به خارج و وابسته بودن به آن‌ها نداریم چرا که به برکت انقلاب اسلامی ملت و بویژه جوانان به خودباوری رسیده‌اند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ابراز کرد: امروز ما در بخش نظامی به انواع تسلیحات از جمله موشک‌های دوربرد مجهز هستیم و در انتقامی که در شهادت سردار سلیمانی رخ داد با استفاده از همین موشک‌ها عین الاسد مورد حمله قرار گرفت.

وی با اشاره به شرایط خاص دهه فجر امسال و فجر سلیمانی اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت فعال است و باید همچنان در منطقه حفظ شود تا بتوانیم در برابر توطئه‌های دشمن در منطقه پیروز شویم و درواقع این مقاومت فعال برآمده از تفکر سردار شهید سلیمانی است.

وی تاکید کرد: اگر امروز فرهنگ مقاومت برآمده از تفکراتی همچون سردار شهید سلیمانی را در جامعه پیاده کنیم از تمام بحران‌ها و فتنه‌ها گذر می‌کنیم.

عبور از بحران‌ها با تکیه بر فرهنگ مقاومت سردار شهید سلیمانی

این پیشکسوت انقلابی ابراز کرد: دشمن برای انتخابات پیش رو فتنه‌هایی را درنظر گرفته است و برای مقابله و خنثی کردن آن باید با تفکر سردار شهید سلیمانی نگاه کرد و ضمن ایستادگی آن راه را در منطقه و جهان ادامه داد.

طاهرخانی بیان کرد: درواقع حتی دشمن نیز اظهار کرده که در شهادت سردار سلیمانی دچار اشتباه و خطای استراتژیک شده‌اند چرا که با این اقدام نه تنها ایشان حذف نشد بلکه تفکر و شخصیتشان محور قرار گرفته و آگاهی و هوشیاری بیشتری در منطقه بوجود آمد.

وی افزود: مردم آگاه کشور با اعتبار خون سردار شهید سلیمانی پرشورتر از هر سال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند و پس از آن نیز با حضور پای صندوق‌های رای نمایندگانی مؤمن، متعهد، پاکدست و شجاع انتخاب می‌کنند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با بیان اینکه نباید به طور غیر حساب شده مدیران امروز را با فرماندهان دفاع مقدس مقایسه کرد؛ گفت: فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس همواره برای خدمت به مردم و ایثار و شهادت از هم پیشی می‌گرفتند و خواستار منصب و مقام نبودند و درصورت بروز خطا آن را به عهده گرفته و بیان کرده و جوان گرا بودند.

وی ادامه داد: باید دید آیا مدیران امروز نیز از چنین روحیه‌ای برخوردار هستند و یا اینکه به هر قیمتی شده سعی در دست یابی به مقام دارند، درواقع باتوجه به نوع روحیه و رفتار فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس مقایسه آن‌ها با مدیران امروز صحیح نیست.

این پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: باوجود اینکه اکنون نیز مدیرانی با روحیه جهادی وجود دارند اما قیاس تمام آن‌ها با رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس اشتباه است.

وی افزود: لازم است در استان فرهنگ دفاع مقدس و آثار موحود در این زمینه رشد کند و مسئولین با برگزاری نشست و همفکری از این ظرفیت‌ها در زمینه‌های مختلف و در راستای پیشبرد استان بهره ببرند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان