۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بخش ویژه انتخابات در پایگاه خبری صبح قزوین راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۸۸۳ نویسنده: حنانه امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرمسئول سایت خبری صبح قزوین:

بخش ویژه انتخابات در پایگاه خبری صبح قزوین راه‌اندازی می‌شود

مدیرمسئول سایت خبری صبح قزوین گفت: همزمان با ورود به فضای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سامانه انتخاباتی پایگاه خبری صبح قزوین راه‌اندازی می‌شود.

بخش ویژه انتخابات در پایگاه خبری صبح قزوین راه‌اندازی می‌شود

حنانه امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره راه‌اندازی این سامانه انتخاباتی اظهار کرد: پایگاه خبری - تحلیلی صبح قزوین درنظر دارد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بخش ویژه سایت خود در این ایام تحت عنوان صفحه ویژه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رونمایی کند.

وی افزود: در این سامانه، فضایی مهیا شده است تا مردم استان قزوین، علاوه بر آشنایی با چهره، اندیشه، سوابق سیاسی و اجتماعی کاندیداها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با نامزدهای انتخاباتی و پرسش از آنها را داشته باشند.

مدیرمسئول پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین بیان کرد: معرفی نامزدهای انتخاباتی استان قزوین(مشخصات فردی، عکس و سوابق)، رای گیری اینترنتی و انتخاب نامزدهای مدنظر، برگزاری نظر سنجی‌های انتخاباتی و اعلام نتایج انتخابات پس از پایان رای گیری به صورت لحظه به لحظه در کنار پوشش کامل اخبار و وقایع انتخابات پیش رو از دیگر امکانات این سامانه انتخاباتی است که امکان انتخاب افراد واجد صلاحیت را برای مردم فهیم استان بیشتر می‌کند.

امیری در پایان یادآور شد: این سامانه در روز شنبه مورخ 12 بهمن ماه 1398 در سایت صبح خبری قزوین رونمایی خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود با کلیک برروی صفحه ویژه مربوط به انتخابات در صفحه اصلی سایت صبح قزوین و یا درج نشانی sobheqazvin.ir/election/majles98 از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان