۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخشش خبرنگار قزوینی در جشنواره کشوری ابوذر
کد خبر: ۳۳۹۷۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۵ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

درخشش خبرنگار قزوینی در جشنواره کشوری ابوذر

خبرنگار قزوینی در پنجمین جشنواره سراسری ابوذر، مقام سوم کشوری در بخش موشن‌گرافی را به خود اختصاص داد.

درخشش خبرنگار قزوینی در جشنواره کشوری ابوذر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با عنوان "رسانه امیدبخش، جامعه قدرتمند" امروز(شنبه) با معرفی برگزیدگان و تقدیر از آنها به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و جمعی از اصحاب رسانه در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد؛ سکینه سلیمانی‌نیا از مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) فضای مجازی بسیج قزوین، مقام سوم کشوری در بخش موشن‌گرافی را به خود اختصاص داد.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن‌گرافی و همچنین بخش ویژه جشنواره با عنوان "گام دوم انقلاب" با محوریت بیانیه مقام معظم رهبری برگزار شد.

مهم‌ترین محورهای جشنواره ابوذر در سال جاری شامل رونق تولید، اقتصادمقاومتی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی بود.

این جشنواره در 29 استان برگزار و بیش از 14 هزار اثر به دبیرخانه مراکز استان‌ها ارسال شد که پس از داوری 217 اثر به مرحله کشوری راه یافت.

گفتنی است؛ در مرحله استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین، 505 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 390 اثر به مرحله داوری راه یافته و در نهایت از 24 خبرنگار برگزیده در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد که خانم سکینه سلیمانی نیا از مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) در مرحله استانی و در بخش چند رسانه‌ای حائز رتبه دوم شد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان