۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جایگاه استانی قزوین در بودجه کشور افزایش یابد
کد خبر: ۳۳۹۷۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جایگاه استانی قزوین در بودجه کشور افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه رتبه استانی قزوین باید در زمینه بودجه افزایش یابد، گفت: البته در این زمینه موضوعات و مشکلات مختلفی وجود دارد ولی باید با بسیج همه امکانات و نیروها بتوانیم بودجه این استان را افزایش داده و مشکلات را با سرعت بیشتری برطرف کنیم.

جایگاه استانی قزوین در بودجه کشور افزایش یابد

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای اداری استان قزوین که ظهر امروز(پنج‌شنبه) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی‌، اظهار کرد: براساس آیات قرآنی با مشاهده اتفاقاتی که در زمینه شهادت سردار سلیمانی رخ داد می‌توانیم به این نتیجه برسیم که خداوند متعال به مومنان و مسلمانان نوید عزت، پیروزی، سربلندی و موفقیت در مقابل دشمنان داده است.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی قلب‌های تمام مسلمان جهان و مردم نقاط مختلف دنیا را به یکدیگر نزدیک کرد، افزود: پیامد حضور مردم با عمق وجود خود، یوم اللهی را در ۲۲ بهمن به وجود آورده و پیروزی را نصیب مسلمانان و مومنان و شکست را برای دشمنان به وجود آورد که این مهم نشان دهنده اهمیت وحدت و انسجام مردم بر روی موضوعات دینی است.

عابدینی عنوان کرد: سردار سلیمانی عامل پیوند دل‌های همه کسانی که در سراسر جهان به انسانیت فکر می‌کنند، شد و وحدت و انسجام توحیدی و الهی را به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امثال سردار سلیمانی سرمایه‌های بزرگ امنیت جهانی و بین‌المللی هستند و سردار سلیمانی را نباید در جغرافیای ایران محدود کنیم چرا که امنیت جامعه جهانی به چنین کسانی نیازمند است‌.


امام جمعه قزوین با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، تصریح کرد: براساس آیات قرآن کریم امانت را باید به اهل خود رساند و هنگامی که صحبت از امانت می‌شود اهلیت حفظ امانت هم مطرح است و علاوه بر ایمان و موضوعات اعتقادی، تعهد و تخصص هم مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: هنگامی که به یوسف پیامبر گفتند که تو امانت دار هستی و به همین دلیل امکاناتی را در اختیار تو قرار می‌دهیم، یوسف در پاسخ به آنها گفت که من را خزانه دار کنید چرا که من "حفیظ" و "علیم " هم هستم‌ و توانایی اداره امور مختلف را دارم.

عابدینی افزود: در دوران حاضر مسئولیتی به عهده ما گذاشته شده و باید تا قیامت همواره پاسخگوی این اختیارات و امکاناتی که در دست ما سپرده شده است باشیم که این مهم نشان دهنده اهمیت اختیارات و امکاناتی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

امام جمعه قزوین گفت: اگر با تخصص ناچیز و اندک مسئولیتی را تحویل گرفتیم که دیگری می‌توانست خدمات بیشتری را انجام بدهد در این شرایط باید پاسخگو باشیم و این شرایط حتی در زمانی هم که صادقانه مسئولیتی را تحویل می‌گیریم ولی توان اجرای آن را نداریم هم تصدیق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به دغدغه‌هایی که مردم و مسئولان در زمینه بودجه دارند، عنوان کرد: باید یک بررسی مناسب در زمینه مالیات، درآمد زایی و بودجه استان صورت گیرد تا بدین وسیله مشخص شود که استان در این زمینه‌ها در چه جایگاهی قرار دارد و دغدغه‌ها و مطالبات مردم در این موضوعات تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه رتبه استانی قزوین باید در زمینه بودجه افزایش یابد، گفت: البته در این زمینه موضوعات و مشکلات مختلفی وجود دارد ولی باید با بسیج همه امکانات و نیروها بتوانیم بودجه این استان را افزایش داده و مشکلات استان را با سرعت بیشتری برطرف کنیم.

عابدینی در پایان با اشاره به انتقاداتی که مردم در زمینه مالیات دارند، بیان کرد: مردم در موضوع مالیات نسبت به کسانی که اداره مالیات توان اخذ مالیات از شرکت‌ها و اشخاص پر درآمد کشور را ندارند گلایه دارند که این مشکل باید هرچه سریعتر برطرف شده و سازوکارهای لازم اتخاذ شود‌.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان