۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر جهاد کشاورزی آبیک:

۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: طی ده ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات تبصره۱۸ به بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت می‌شود.

۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود

بیژن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی ده ماهه اول سال جاری بیش از 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت می‌شود.

وی افزود: این میزان تسهیلات به 48 پرونده تخصیص یافته که در کمیته تخصصی این شهرستان تصویب و جهت بررسی نهایی به مدیریت‌های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبیک بیان کرد: از این تعداد 28 پرونده مربوط به محصولات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی، 17 پرونده حوزه دام و طیور و 3 پرونده نیز مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی بوده است.

به گفته ی وی، تاکنون از این میزان تسهیلات به پنج طرح کشاورزی به مبلغ حدود پنج میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی پرونده‌ها در کمیته‌های تخصصی استان و یا شعب بانک‌های مربوطه در دست اقدام است.

لطفی تصریح کرد: این تسهیلات توسط سه بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک پرداخت و نرخ سود این تسهیلات برای طرح‌های محصولات گلخانه‌ای و گیاهان داروئی مناطق کمتر توسعه یافته 7 درصد و مناطق برخوردار 9 درصد و همچنین این نرخ برای طرح‌های دام و طیور15 درصد تعیین شده است.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: متقاضیان تسهیلات تبصره 18، با در دست داشتن مدارک پروانه تاسیس یا بهره‌برداری، مجوز آب، تغییر کاربری و مجوز محیط زیست ضمن مراجعه به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری وزارت جهاد کشاورزی و دریافت کدرهگیری ثبت‌نام، می‌توانند برای پیگیری سایر مراحل به واحدهای طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان