۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۷ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین رسیدگی شد
کد خبر: ۳۳۹۷۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

سرپرست تعزیرات حکومتی استان:

بیش از ۷ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین رسیدگی شد

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تا پایان دی ماه امسال، به بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ پرونده متخلفین اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

بیش از ۷ هزار پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین رسیدگی شد

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به عملکرد دستگاه تعزیرات حکومتی استان تا پایان ده ماهه سال جاری اظهار کرد: در این مدت تعداد شش هزار و 620 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، 426 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و216 پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

وی گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و کم‌فروشی بوده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به دخانیات بوده و پس از آن سوخت و ماینر قرار دارند که مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان آذرماه امسال بیش از 226 میلیارد و هشتصد میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره‌کل با دستگاه‌های نظارتی ذی ربط در خصوص کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی هشدار داد.

محمدی تصریح کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاظر در بحث نظارت‌ها ورود کرده و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

گفتنی است؛ این اداره کل برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز شد و کمترین مدت زمان اجرای احکام در کشور نیز متعلق به تعزیرات حکومتی استان قزوین است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان