۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اولین محموله کمک‌رسانی قزوین به سیستان و بلوچستان ارسال شد
کد خبر: ۳۳۹۶۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۳:۶۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان:

اولین محموله کمک‌رسانی قزوین به سیستان و بلوچستان ارسال شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: روز گذشته اولین محموله کمک رسانی شامل اقلام احصاء شده و وسایل گرمایشی مورد نیاز در قالب سه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.

اولین محموله کمک‌رسانی قزوین به سیستان و بلوچستان ارسال شد

سرهنگ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان براساس ماموریتی که دارد کالا و اقلام ضروری و کمک‌های نقدی مردم را از سطح پایگاه‌ها و مساجد استان جمع‌آوری کرده و برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌کند.

وی افزود: روز گذشته اولین محموله کمک رسانی شامل اقلام احصاء شده و وسایل گرمایشی مورد نیاز در قالب سه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد که امشب به دست این عزیزان خواهد رسید.  

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: کمک‌های ارسالی شامل دو هزار پتو، موکت و پلاستیک به تعداد بالا، فرش 50 تخته، 500 دستگاه بخاری نفتی و 500 دستگاه بخاری برقی به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در استان سیستان و بلوچستان و برودت هوا، همچنان جمع آوری اقلام ضروری و گرمایشی برای کمک به هموطنان سیل زده ادامه دارد.

صادق پور تصریح کرد: اقلامی همچون آب معدنی، پتو، چادر، لباس گرم و وسایل گرمایشی از جمله موارد مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده است.

وی در ادامه گفت: تاکنون درخواستی مبنی بر اعزام گروه جهادی به مناطق سیل زده صورت نگرفته اما به محض اعلام نیاز گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: با هماهنگی انجام شده کد دستوری#880*جهت پرداخت کمک‌های نقدی افراد خیر از طریق تلفن همراه معرفی شده است.

وی در پایان گفت: همچنین افراد خیر و نیکوکار استان جهت مشارکت در کمک رسانی به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5151818086011 و شماره کارت 5892101214485209 و یا به شماره شبا IR030150000005151818086011  بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج واریز کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان