۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۶۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان:

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین گفت: با افتتاح اولین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در دهه فجر، کالاهای اساسی با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود

مصطفی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اولین بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در قزوین افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این بازارچه در فضایی به مساحت یک هکتار ایجاد می‌شود که ۶ هزار متر آن برای پارکینگ و ۴ هزار متر آن به فضای بازارچه اختصاص دارد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین تصریح کرد: هدف از عرضه مستقیم محصولات کشاورزی کوتاه کردن فاصله بین تولید کننده تا مصرف کننده نهایی است تا محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به دست مردم برسد.

این مقام مسئول گفت: در این بازارچه ۲۸ غرفه به منظور رفاه حال همشهریان اختصاص خواهد یافت که انواع مایحتاج خانوار از جمله گوشت قرمز، مرغ و ماهی، برنج، تخم مرغ، لبنیات سنتی و صنعتی، عسل و فراورده‌های آن، آجیل و خشکبار، قند و شکر، میوه و تره بار با ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

کریمی در پایان گفت: این بازارچه در خیابان بوعلی شرقی راه اندازی می‌شود و امیدواریم با تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب زمینه جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان