۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دعوت از ۴۳ بانوی ورزشکار قزوینی برای حضور در اردوهای تیم ملی
کد خبر: ۳۳۹۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

دعوت از ۴۳ بانوی ورزشکار قزوینی برای حضور در اردوهای تیم ملی

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۴۳ بانوی ورزشکار قزوینی از ابتدای سال جاری تاکنون در رشته‌های مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت‌ شده‌اند.

دعوت از ۴۳ بانوی ورزشکار قزوینی برای حضور در اردوهای تیم ملی

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ ندا پاکدامن اظهار کرد: بانوان قزوینی در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی، دوومیدانی، فوتبال، قایقرانی، ورزش‌های رزمی، کاراته، ووشو، تکواندو، کنگ‌فو، هندبال، بسکتبال، تنیس، اسکیت و بیلیارد به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی افزود: رشته‌های کاراته، تکواندو و تنیس روی میز بیشترین تعداد این دعوت‌شدگان را به خود اختصاص داده‌اند.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قزوین تصریح کرد: در این مدت از رشته‌های تیراندازی، هنرهای رزمی، هندبال، تنیس، بسکتبال، اسکیت و بیلیارد ۲ بانوی قزوینی، رشته‌های بدمینتون، قایقرانی، فوتبال و گنگ‌فو سه بانوی قزوینی، رشته‌های تنیس روی میز و تکواندو چهار نفر و رشته کاراته هفت نفر به اردوی تیم ملی راه یافته‌اند.

پاکدامن بیان کرد: رشته‌های دومیدانی و ووشو با یک ورزشکار دعوت‌ شده کمترین تعداد دعوت بانوان ورزشکار قزوینی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های ورزش بانوان در استان گفت: این تعداد اعزام در رشته‌های مختلف نشان دهنده ظرفیت و توانمندی ورزشکاران بانوی قزوین است که در صورت تداوم حمایت و توجه مسئولان قطعا زمینه رشد و شکوفایی بیشتر آنها فراهم خواهد شد.

منبع: اداره ورزش و جوانان استان قزوین

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان