۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نرخ جدید نان یارانه‌ای در قزوین اعلام شد/ افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان
کد خبر: ۳۳۹۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ساعت: ۷:۲۸ ↗ لینک کوتاه

نرخ جدید نان یارانه‌ای در قزوین اعلام شد/ افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان

نایب رئیس اتحادیه نانوایان استان با اشاره به میزان افزایش قیمت نان در قزوین گفت: در مجموع قیمت انواع نان یارانه‌ای در قزوین بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

نرخ جدید نان یارانه‌ای در قزوین اعلام شد/ افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در ماه‌های اخیر شاهد اعتراض نانوایان قزوینی به عدم افزایش قیمت نان بودیم که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان قیمت نان گران و نرخ جدید آن اعلام شد.

علیرضا سبزعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به افزایش نرخ انواع نان در قزوین اظهار کرد: با موافقت مسئولان استان قیمت انواع نان یارانه‌ای افزایش پیدا کرد که از روز شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: نانوایان باید جهت دریافت نرخ‌نامه مهمور به مهر اتحادیه نانوایان به این اتحادیه مراجعه کرده و نرخ مصوب را جهت رعایت حقوق شهروندان با دقت عمل کنند.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان قزوین تصریح کرد: با استناد به مصوبه کار گروه آرد و نان استان نرخ نان لواش ماشین یارانه‌ای با وزن ۱۴۰ گرم دو هزار و ۵۰۰ ریال، لواش ماشینی گرد پز با وزن ۱۷۵ گرم سه هزار ریال و نان سنگک یارانه‌ای با وزن ۴۰۰ گرم با قیمت ۱۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی عنوان کرد: همچنین قیمت نان تافتان یارانه‌ای با وزن 200 گرم با قیمت سه هزار و 500 ریال و نان بربری یارانه‌ای با وزن ۵۱۰ گرم هشت هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شده است که نانوایان باید به این موارد توجه کنند.

سبزعلی پور بیان کرد: رعایت وزن و قیمت مصوب شده از سوی نانوایان الزامیست و چنانچه در غیر این صورت عمل شود تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: نصب اصل آگهی قیمت نان با وزن تعیین شده و مهمور به مهر اتحادیه در معرض دید عموم الزامی است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ و یا ۳۳۳۴۹۰۰۰ تماس گرفته و موضوع را جهت بررسی گزارش دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: افزایش صورت گرفته در قیمت نان از روز شنبه آینده قابل اجرا بوده و چنانچه نانوایی زودتر از موعد تعیین شده اقدام به افزایش قیمت نان کند مرتکب تخلف شده است.

وی با اشاره به میزان افزایش قیمت نان در قزوین بیان کرد: در مجموع قیمت انواع نان یارانه‌ای در قزوین بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین در ادامه گفت: 24 دی ماه در بازدید واحد گشت بازرسی اتحادیه نانوایان از ۴۰ واحد نانوایی خوشبختانه اکثر نانوایی‌ها وزن مصوبه را رعایت می‌کردند.

وی در پایان گفت: در این بازرسی به ۵ واحد نانوایی به دلیل کم فروشی در وزن نان سنگک اخطار داده شد و در مورد ۲ واحد نانوایی دیگر نیز به دلیل کم فروشی به میزان ۴۰ گرم قطع سهمیه موقت صورت گرفت.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان