۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری حفاران غیرمجاز و کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در استان
کد خبر: ۳۳۹۵۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

قزوین با چه حوادثی روبرو بود؟

دستگیری حفاران غیرمجاز و کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا خبر داد.

دستگیری حفاران غیرمجاز و کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ استان قزوین طی روزهای گذشته با حوادثی روبرو بود که در ادامه می‌خوانید.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در جاده چرم سازی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

توقیف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

وی افزود: ماموران با بررسی مدارک دریافتند، راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و از کامیون 30 هزار لیتر سوخت از نوع گازوئيل کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص خودرو توقیف و یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار حاجیان در پایان گفت: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرایم ديگري در جامعه مي‌شود و مقابله با آن يکي از اولويت‌هاي کاري پليس به شمار مي‌رود.

دستگیری سارقان باغات کشاورزی در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان به پلیس مبنی بر سرقت از باغ کشاورزی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی 2 سارق سابقه‌دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را حین تردد با خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: با انتقال سارقان به مقر پلیس، متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به سرقت از باغ اعتراف و اموال سرقتی پس از کشف از مخفیگاهشان رد مال شد.

دستگیری حفاران غيرمجاز در قزوین

وی در ادامه از دستگیری حفاران غيرمجاز در قزوین خبر داد و گفت: ماموران گشت پاسگاه رازمیان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 خودرو که در اراضی یکی از روستاهای بخش الموت پارک شده بود مظنون و جهت بررسی بیشتر به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی ميداني مشخص شد 4 نفر با وسايل حفاري در حال فعالیت هستند كه ماموران در يك عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات 4 نفر متهم به همراه 2 دستگاه خودرو و وسايل و ملزومات حفاری توقيف که به مقر پلیس منتقل شدند.

خدایی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

کامیون ایسوزوی با 6 هزار لیتر سوخت در تاکستان متوقف شد

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته ماموران از حمل مواد سوختي قاچاق در شهرستان تاکستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

عزیزی افزود: ماموران بخش اسفرورین با استقرار در محورها، خودروی ایسوزوی حامل سوخت را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان اضافه کرد: در بازرسي از خودرو، مقدار 6 هزار ليتر مواد سوختي قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد و راننده خودرو دستگير شد.

وی با اشاره به اینکه سوخت تحویل شرکت نفت شد؛ تصریح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفی شد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان