۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گروه‌های استارتاپی مجازی قزوین شناسایی و حمایت می‌شوند
کد خبر: ۳۳۹۵۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز دیجیتال استان:

گروه‌های استارتاپی مجازی قزوین شناسایی و حمایت می‌شوند

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: به‌منظور حمایت و توسعه کسب‌وکارهای نوپا، تسهیل روابط اداری و سرمایه‌گذاری و معرفی به سرمایه‌گذار در صورت وجود برنامه مالی دقیق گروه‌های استارتاپی مجازی استان قزوین شناسایی و حمایت می‌شوند.

گروه‌های استارتاپی مجازی قزوین شناسایی و حمایت می‌شوند

سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ظرفیت‌های تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی یکی از وظایف مهم مرکز دیجیتال استان قزوین است، در همین راستا نیز تاکنون برنامه‌های مختلفی در جهت حمایت از نخبگان و فعالان فضای مجازی استان قزوین برگزار شده است.

وی افزود: همچنین به‌منظور حمایت از فعالین فضای مجازی کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین شکل‌گرفته است، شناسایی فعالین عرصه فضای مجازی و استارتاپ‌ها و حمایت‌هایی که باید از آن‌ها انجام بگیرد، سواد فضای مجازی و رسانه ازجمله اهدافی است که این کارگروه دنبال می‌کند.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مجازی نیازمند بسترسازی و برنامه‌ریزی جهت گسترش کسب‌وکارهای نوپای استان در فضای مجازی، توسعه زیست و محتوا و خدمات فرهنگی و هنری است.

وی تأکید کرد: گام اول برای حمایت، شناسایی فعالین این حوزه است، بنابراین به‌منظور شناسایی افراد فعال در این حوزه از تمامی گروه‌ها، استارتاپ‌ها و گروه‌های فناور حوزه فضای مجازی، صاحبان ایده و مراکز شتاب دهی که در حوزه فضای مجازی فعال یا دارای کسب‌وکار اینترنتی هستند، دعوت می‌شود تا پایان دی‌ماه جهت اطلاع بیشتر به آدرس پست الکترونیک https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/startup مراجعه کنند.

پورایمانی عنوان کرد: تسهیل بهره‌برداری از امکانات و منابع انسانی در راستای حمایت از تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی بومی در فضای مجازی، رفع موانع اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی در سطح استان، فرهنگ‌سازی و ارتقا سواد فضای مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی استان در تولید نشر و نقد محتوای فرهنگی دیجیتال از دیگر اهدافی است که آن را دنبال می‌کنیم.

وی در پایان گفت: گسترش کمی و کیفی محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی در استان، تسهیل در ایجاد مراکز شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتال و فعال‌سازی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها و فعالان فضای مجازی ازجمله برنامه‌هایی است که بعد از شناسایی فعالین این حوزه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان