۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ناراحت‌کننده و دردآور بود/ ریشه کشته شدن این عزیزان به شرارت‌ها و دشمنی‌های دشمنان باز می‌گردد
کد خبر: ۳۳۹۵۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ناراحت‌کننده و دردآور بود/ ریشه کشته شدن این عزیزان به شرارت‌ها و دشمنی‌های دشمنان باز می‌گردد

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ناراحت‌کننده و دردآور بود، گفت: آمریکایی‌‌هایی که امروز اشک تمساح می‌ریزند، سالها پیش هواپیمای ما را ساقط کردند و ریشه کشته شدن این عزیزان نیز به شرارت‌ها و دشمنی‌های دشمنان باز می‌گردد.

سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ناراحت‌کننده و دردآور بود/ ریشه کشته شدن این عزیزان به شرارت‌ها و دشمنی‌های دشمنان باز می‌گردد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در پایان جلسه تفسیر قرآن کریم که یکشنبه‌ها در حسینیه امامزاده اسماعیل(ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: حادثه‌ای که در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی پیش آمد و تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند را تسلیت عرض می‌کنیم و ان‌شاءالله این عزیزان با آن شهید گرانقدر محشور باشند.

وی در ادامه به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اشاره کرد و تأکید کرد: در این حادثه بسیار دردآور و ناراحت کننده، تعدادی از هموطنان عزیزمان و تعدادی نیز از کشورهای دیگر جان خود را از دست دادند که بسیار متأثر شدیم و آن را تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند تا صنایع موشکی ما را هدف قرار دهند و از میان ببرند، آنها تلاش کردند در مذاکرات، یا از طریق نفوذ در افراد و حمله نظامی این کار را انجام دهند اما در هیچکدام به نتیجه نرسیدند و کارشان به شکست انجامید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: دشمنان هر راهی را برای از بین بردن سیستم موشکی و نظامی ما انتخاب کردند و حتی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند تا جمهوری اسلامی ایران قدرت و توان نظامی خود را از دست بدهد و آنها بر ما مسلط شوند.

وی ادامه داد: این اتفاق در هر کجای دنیا ممکن است پیش بیاید و هواپیما توسط خودی‌ها مورد هدف قرار گیرد، اما اینکه الان این دشمن بر روی این موضوع خیلی تکیه کرده و تأکید دارد به این خاطر است که از هر راهی وارد شدند نتوانستند به ما آسیب وارد کنند و امروز این را بهانه کرده‌اند تا به سپاه و نیروهای نظامی ما آسیب وارد کنند.

عابدینی عنوان کرد: سردار سلامی از فرماندهان شجاع سپاه گفت آروز می‌کردم جزو مسافران این هواپیما بودم و الان نبودم که این صحنه را مشاهده کنم. سردار حاجی زاده نیز گفت وقتی این خبر را شنیدم آرزوی مرگ کردم و این ادب و انسانیت این دو سردار رشید اسلام را نشان می‌دهد در حالی که در آن شرایط، امکان اشتباه نیز وجود دارد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: حال این مسأله را سوژه کرده‌اند تا صنایع موشکی، دانشمندان، نظامیان، سپاه پاسداران، عزت، اقتدار، عظمت و استقلال ملت ما را بمباران کنند و باید بیدار باشیم و دیگران را نیز بیدار کنیم که در دنیا نظیر این اتفاق، بارها افتاده است و حرف‌های آمریکایی‌ها از روی دشمنی است.

وی ابراز کرد: آمریکایی‌ها در روز روشن و عامدانه هواپیمای مسافربری ما را نشانه گرفتند، همین آمریکایی‌هایی که اشک تمساح می‌ریزند سالها پیش هواپیمای ما را ساقط کردند و بعداً از کارکنان آن ناوگان قدردانی کردند و فرمانده ناو را به عنوان قهرمان ملی معرفی کردند، حال اینها دلسوز کشته‌های ما شده‌اند؟!

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: برای جانباختگان از خدای متعال درخواست مغرفت داریم، آنها مظلومانه جان خود را از دست دادند و باید به آنها احترام بگذاریم اما ریشه کشته شدن این عزیزان نیز به شرارت‌ها و دشمنی‌های دشمنان باز می‌گردد. دشمنان آنقدر فضا را نا امن کردند که در فضای آتش و جنگ، امکان بروز چنین اتفاقاتی پیش می‌آید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان