۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خون پاک سردار سلیمانی تهدیدات را به فرصت‌ تبدیل کرد/ نظریه مقاومت؛ سایه جنگ و مذاکره را کنار می‌زند‌
کد خبر: ۳۳۹۴۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین:

خون پاک سردار سلیمانی تهدیدات را به فرصت‌ تبدیل کرد/ نظریه مقاومت؛ سایه جنگ و مذاکره را کنار می‌زند‌

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی با خون خود تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: اگر تحلیل محیطی را در کنار متن گام دوم قرار ندهیم بدون شک نمی‌توانیم به یک نتیجه درست برسیم.

خون پاک سردار سلیمانی تهدیدات را به فرصت‌ تبدیل کرد/ نظریه مقاومت؛ سایه جنگ و مذاکره را کنار می‌زند‌

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ علی پورجباری در همایش استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی با یک ایام الله دیگری در تاریخ انقلاب مواجه شدیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعبیر می‌کنند که ما دولت مقاومت هستیم و باید بگومگوهای سیاسی کنار گذاشته شود.

وی افزود: دولت مقاومت بسیار مهمتر از جریان و جبهه مقاومت است و اکنون اصلی‌ترین مسئله ما تحقق گام دوم است که سردار سلیمانی با خون خود این اقدام مهم را رقم زد.

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی با خون خود تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: اگر تحلیل محیطی را در کنار متن گام دوم قرار ندهیم بدون شک نمی‌توانیم به یک نتیجه درست برسیم.

پورجباری عنوان کرد: از سال ۹۶ پس از انتخابات فضای کشور در فضای جدیدی قرار گرفت، انقلاب اسلامی در طول تاریخ معمولا در یک دوگانه خط سازش و خط مقاومت است که بیشتر چالش‌ها به این علت اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که انقلاب اسلامی به سمت ناب شدن حرکت می‌کند و این خط تقابل سازش و مقاومت همیشه بین دو دیدگاه اسلام حداقلی و حداکثری وجود داشته است.

برای تحقق گام دوم انقلاب باید جهادی عمل کرد

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: شاهد بودیم که اروپا می‌گوید ایران بر روح برجام پایبند نبود و این نشان دهنده عبور از نظریه نظام انقلابی و رسیدن به یک رشد جبهه انقلابی است.

پورجباری عنوان کرد: سردار سلیمانی در این برهه از زمان که با چالش‌های سیاسی و اقتصادی مواجه هستیم نیز نظریه نظام انقلابی را تثبیت کرد و این اتفاق بزرگ در آستانه صدور پیام بیانیه گام دوم انقلاب افتاد.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب عمق بالایی دارد و نقشه راه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را ارائه می‌دهد تا در پیچ‌های سیاسی و اقتصادی و بسیاری فراز و نشیب‌ها که در این مسیر با آن مواجه هستیم نیز از آن استفاده کنیم.

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: سال گذشته شاهد بودیم که با تمام هجمه‌ها انقلاب اسلامی از ۴۰ سالگی عبور کرد و شاهد حماسه عظیم مردم بودیم چراکه انقلاب اسلامی و نظریه نظام انقلابی یک موجود زنده است.

وی تاکید کرد: طبق بیانات رهبری؛ سردار حاج قاسم سلیمانی یک انقلاب بزرگ و یک ابر مرد بود که یک تنه در برابر استکبار و امریکا ایستاد و در همه عرصه‌ها حضور داشت و برای آن جهاد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج نیروی نظریه نظام انقلابی است، اذعان کرد: شهید حججی چشمه‌ای بود که ملت ایران خود را برای حاج قاسم‌ها آماده کنند؛ گاهی اوقات که احساس فشار می‌کنیم به طور ناگهانی می‌بینیم که فرجی اتفاق می‌افتد و اگر امریکا نتوانست پاسخ حمله موشکی ایران را دهد به خاطر این حضور میلیونی مردم در صحنه است.

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نظریه مقاومت؛ سایه جنگ و مذاکره را کنار می‌زند‌ و در اتفاقات اخیر پی بردیم که عده‌ای درصدد بودند تا ناکارآمدی دولت را به پای نظام بنویسند و بتوانند به اهداف مذاکراتی و سازشی خود برسند.

عده‌ای در داخل کشور به دشمن آدرس غلط می‌دهد

پورجباری با بیان اینکه عده‌ای حتی در اغتشاشات اخیر طرح تغییر ساختار انقلاب را تهیه کرده بودند، اضافه کرد: مردم و امام دو رکن اصلی در انقلاب هستند و دشمن تصمیم داشت که کار را به جایی برساند که یک رفراندوم بین دیدگاه مقاومت و سازش در کشور اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که سردار حاج قاسم سلیمانی به زیباترین شکل این رفراندوم را برگزار کرد و نشان داد که پیروزی با منطق مقاومت رخ می‌دهد و میلیون‌ها نفر با حضور در صحنه مهر تایید بر این رفراندوم زدند.

رئیس مرکز مطالعات فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین افزود: سردار حاج قاسم تمام دستاوردهای مقاومت را تثبیت کرد و تعبیر عده‌ای برای تغییر انقلاب اسلامی را درهم ریخت؛ امروز باید برای تحقق گام دوم انقلاب به صورت جهادی عمل کنیم.

پورجباری با اشاره به لزوم خودسازی بیان کرد: در انتخابات پیش رو باید به لیستی رای دهیم که منطبق بر منطق مقاومت و گام دوم انقلاب هستند و این نقشه راه ماست چراکه عده‌ای در داخل با دادن آدرس غلط به دشمن می‌خواستند فضای انتخابات را به سمت رفراندوم ببرند که شکست خوردند.

وی در پایان یادآور شد: ماجرای بنزین و عدم اجرای درس آن یک پیشرانی برای تولید نارضایتی در جامعه بود تا اهداف بعدی دشمن اجرایی شود و هدف برجام ۲ تغییر رفتار ایران و انقلاب بود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان