۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین موشک‌باران پایگاه‌های امریکایی توسط سپاه، کشور ‌را واکسینه کرد/ اقدام هوافضای سپاه بسیار بجا و قابل قدردانی است
کد خبر: ۳۳۹۴۸۴ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

موشک‌باران پایگاه‌های امریکایی توسط سپاه، کشور ‌را واکسینه کرد/ اقدام هوافضای سپاه بسیار بجا و قابل قدردانی است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موشک باران پایگاه‌های امریکایی توسط سپاه پاسداران دارای جنبه بازدارندگی است و کشور را واکسینه می‌کند، چراکه دشمن درصورت عدم پاسخگویی مناسب گستاخ‌تر می‌شود.

موشک‌باران پایگاه‌های امریکایی توسط سپاه، کشور ‌را واکسینه کرد/ اقدام هوافضای سپاه بسیار بجا و قابل قدردانی است

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به شلیک موشکی سپاه پاسداران اظهار کرد: این اقدام هوافضای سپاه پاسداران اولین مطالبه جدی تمام تشییع کنندگان و مردم در مراسم‌های مختلف سراسر کشور انتقام از خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی بود.

وی درباره تاثیرگذاری این اقدام سپاه تصریح کرد: این عمل سپاه پاسداران دارای جنبه بازدارندگی است، چراکه دشمن با حمله به سردار سلیمانی درپی آزمایش عکس العمل کشور ایران در قبال چنین حمله ای بود و در صورت عدم پاسخگویی مناسب قطعا گستاخ تر شده و با ادامه اقداماتش سایر اهدافش را پیگیری می‌کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: به طور قطع پاسخگویی به دشمن اقدام بجایی بود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند این صرفا یک سیلی بوده و انتقام به معنای واقعی در راه است و دشمن باید بفهمد که زمان بزن در رو به پایان رسیده و در مقابل جنایاتش سیلی می‌خورد.

تصویب بودجه ۲۰۰میلیون یورویی در حمایت از سپاه قدس

وی ابراز کرد: من به سهم خود از سپاه پاسداران که نسبت به حق مردم اهتمام داشت و به پاسداشت خون سردار شهید سلیمانی به دشمن پاسخ دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مقام مسئول با اشاره به اقدام مجلس نسبت به شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: طی روزهای گذشته در مجلس طرح سه فوریتی در راستای این حرکت گستاخانه امریکایی مطرح شد تا آن‌ها احساس نکنند که می‌توانند هر خطایی انجام داده و بدون پرداخت هزینه از آن عبور کنند.

وی عنوان کرد: تصویب بودجه 200میلیون یورویی از محل صندوق توسعه ملی و درنظر داشتن بودجه مناسب در سال آینده در راستای تامین اهداف نیروی قدس سپاه از جمله اقدامات صورت گرفته در مجلس است.

محمدی اذعان کرد: اقدام دیگر مجلس، تروریست شناختن عوامل پنتاگون در پی شهادت سردار سلیمانی بود؛ این سردار سرافراز با تمام توان در برابر داعش مبارزه می‌کرد و از این رو افرادی که ایشان را به شهادت رساندند باید پاسخگو باشند و البته پاسخگویی سپاه در برابر آن‌ها صرف یک سیلی بوده و انتقام نیز گرفته می‌شود.

وی اعلام کرد: پاسخ به گستاخی‌های دشمن باعث غرور ملی ما بوده و کشور را واکسینه می‌کند و آثار و تبعات آن نصیب مردم می‌شود و باید با تمام ظرفیت حمایت و قدردانی مردم در این زمینه که گام شایسته‌ای بود را به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان