۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امریکا یا از منطقه خارج شود یا منتظر تابوت نظامیانش باشد/اقدام موشکی سپاه در زدن پایگاه‌های نظامی امریکا قابل تقدیر است
کد خبر: ۳۳۹۴۷۰ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس:

امریکا یا از منطقه خارج شود یا منتظر تابوت نظامیانش باشد/اقدام موشکی سپاه در زدن پایگاه‌های نظامی امریکا قابل تقدیر است

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: اقدام موشکی امروز سپاه جنبه بازدارندگی داشت و لازم است دشمن بداند انتقام‌های سنگین و شدیدتری می‌گیریم و از این رو امریکا یا باید از منطقه خارج شود و یا منتظر تابوت نظامیانش باشد.

امریکا یا از منطقه خارج شود یا منتظر تابوت نظامیانش باشد/اقدام موشکی سپاه در زدن پایگاه‌های نظامی امریکا قابل تقدیر است

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره اثرات اقدام شجاعانه سپاه در برابر دشمن اظهار کرد: با توجه به وعده رهبر معظم انقلاب به مردم شجاع و شهیدپرور ایران، در پی شهادت سردار سلیمانی انتقام بسیار سختی خواهیم گرفت و امروز فرزندان رهبر در هوافضای سپاه پاسداران اولین و محکم‌ترین حرکت را انجام دادند.

وی ادامه داد: باتوجه به حرکت‌های احمقانه دشمن و سکوت کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایادی امریکا در منطقه، حمایتگران از جنایت غربی‌ها مشخص شدند، لازم بود کشورهای منطقه موضع خود را در مقابل این اقدام مشخص می‌کردند و باید بدانند کشوری که نتوانست از پایگاه‌های نظامی خود دفاع کند نمی‌تواند برای آن‌ها نیز کمکی داشته باشد.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: ایران از توان نظامی و موشکی بالایی برخوردار است و در پی شهادت سردار سلیمانی در بامداد و دقیقا در ساعتی که این سردار بزرگ مورد حمله قرار گرفته بود به پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق حمله کردند که البته این صرفا سیلی کوچکی بوده و پاسخ‌های محکم‌تری در راه است.

وی با اشاره به اقدام مجلس در محکومیت جنایت امریکا گفت: مجلس در طرح سه فوریتی که با حضور حداکثری نمایندگان همراه بود ضرورت انتقام و مقابله با امریکا را مطرح کرده و در این راستا و برای تحقق اهداف نیروی قدس سپاه پاسداران، بودجه 200 میلیون یورویی برای آن تصویب کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: این ایستادگی؛ قدرت و وحدت جمهوری اسلامی ایران و داشتن رهبری فرزانه را نشان داد و لازم است دشمن بداند انتقام‌های سنگین و شدیدتری می‌گیریم و از این رو امریکا یا باید از منطقه خارج شود و یا منتظر تابوت نظامیانش باشد.

وی تاکید کرد: قطعا این پاسخگویی متقابل به دشمن بازدارندگی از جنگ بود، دشمن نیز ترسو و جان دوست است، اما نیروهای کشور ما به خاطر از دست دادن جانشان نمی‌هراسند و آن را شهادت می‌دانند.

اسرائیل منطقه ای است که امریکا با آن عشق می‌ورزد

بابایی صالح ریان کرد: کشور ما از توان نظامی بالایی برخوردار است و با دانش، توان و رصدی که از پایگاه‌های نظامی داریم کوچکترین حرکت دشمن را شناسایی و خنثی می‌کنیم.

وی بیان کرد: عربستان بر تنش زدایی تاکید کرده و نتانیاهو در اسرائیل ادعا می‌کند دخالتی در شهادت سردار سلیمانی نداشته است، اما از دید ما اسرائیل جدا از امریکا نیست و این ادعاها ضعف آن‌ها را نشان می‌دهد.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ادامه داد: اسرائیل نقطه‌ای‌است که امریکا به آن عشق می‌ورزد اما این مکان در تیررس ما قرار دارد درصورت اقدام خطای دشمن، فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار تحقق می‌یابد.

وی ابراز کرد: امروز در دورترین نقاط کشور نیز عکس و یاد سردار شهید سلیمانی و یارانش وجود دارد و مردم در این چند روز با حضور گسترده حمایت و علاقه خود را نشان دادند و این اقدام سپاه در زدن پایگاه‌های امریکا در عراق آرامشی برای قلب‌های مردم بود.

بابایی صالح در پایان تصریح کرد: این اقدامات و حمایت‌های مردم باید به نمایش درآمده و رسانه‌ای شود، چراکه چنین حضور گسترده‌ای به معنای پشتیبانی از نظام و سپاه است و لازم است تمام مسئولین از مردم تقدیر کنند و سپاه امروز اولین تقدیر را با اقدام موشکی علیه پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق انجام داد.

انتهای پیام/۶۰۰۶     

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان