۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین خون‌بهای شهید سلیمانی اخراج امریکایی‌ها از منطقه است/ امروز پشت دروازه‌های قدس قرار داریم
کد خبر: ۳۳۹۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ساعت: ۷:۵۶ ↗ لینک کوتاه

همرزم شهید سلیمانی در قزوین:

خون‌بهای شهید سلیمانی اخراج امریکایی‌ها از منطقه است/ امروز پشت دروازه‌های قدس قرار داریم

همرزم شهید سلیمانی در قزوین گفت: حاج قاسم همواره افتخار خود را سربازی در راه ولایت می‌دانست، این شهید بزرگ کلام امام خمینی (ره) که فرمودند "راه قدس از کربلا می گذرد" را عملی کرد و امروز ما در پشت دروازه‌های قدس قرار داریم.

خون‌بهای شهید سلیمانی اخراج امریکایی‌ها از منطقه است/ امروز پشت دروازه‌های قدس قرار داریم
 
 
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که شب گذشته در معراج شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی با وجود اینکه در اوج شکوه و اعتبار در میان ملت‌های منطقه و جهان قرار داشت، در زندگی شخصی خود بسیار ساده زیست بود.
 
وی افزود: ساده زیستی او غیرقابل تصور است و با وجود جایگاهی که داشت، در طول چهل سال خدمت حتی یک ریال حق ماموریت و اضافه کار نگرفت، باید این شهید را در همین ساده زیستی جست‌وجو کرد و شناخت.
 
فرمانده سابق قرارگاه نصرت با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی و همراهانش اذعان کرد: در این جنایت رد پای امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و گروهک منافقین مشهود است، آن‌ها ترور او را برنامه‌ریزی و به‌گونه‌ای در سه لایه عملیاتی کردند که از شهادت او اطمینان حاصل کنند.
 
 
اهوازیان با اشاره به دست‌خط به جا مانده از شهید سلیمانی ابراز کرد: همه می‌دانستیم که لحظه شهادت حاج قاسم هر لحظه نزدیک‌تر می‌شود و این را می‌شد در چهره، نگاه و رفتار او احساس کرد، خودش نیز از این موضوع آگاه بود و ساعاتی قبل از شهادت متنی را در محل
استراحتش می‌نویسد، چند بار بر روی کاغذ می‌نویسد و خط می‌زند تا اینکه به این متن می‌رسد؛ "خداوندا مرا پاکیزه بپذیر..."
 
 
 
 
همرزم شهید سپهبد سلیمانی با اشاره به علاقه قلبی سردار سلیمانی به ولایت گفت: حاج قاسم همواره افتخار خود را سربازی در راه ولایت می‌دانست، این شهید بزرگ کلام امام خمینی (ره) که فرمودند "راه قدس از کربلا می گذرد" را عملی کرد و امروز ما در پشت دروازه‌های قدس قرار داریم؛ حاج قاسم کلام رهبر عزیزمان را عملی ساختند که اگر یکی بزنید، 1p تا می‌خورید.
 
وی اضافه کرد: تحقق این سخن رهبری را در قضایای اخیر سوریه و لبنان دیدیم که جبهه‌ی مقاومت انتقام خون شهدا را به ازای یک به 10 از رژیم صهیونیستی گرفت.
 
اهوازیان تصریح کرد: عمده فعالیت‌های شهید سلیمانی را به دلیل محرمانه بودن نمی‌توان بازگو کرد، اما سوال این است که چطور می‌شود این شخصیت چنین محبوب شود؟ جز این است که اراده‌ی خداوند بر این بود که سردار سلیمانی عزتمند شود؟
 
 
فرمانده سابق قرارگاه نصرت با تاکید بر محبت شهید سلیمانی به مستضعفین بیان کرد: وقتی تعدادی از استان‌های کشور درگیر سیل شدند، شهید سلیمانی در این مناطق حضور پیدا کرده و به یاری مردم شتافتند و در شرایطی که برخی مسئولان حتی حاضر به رفتن به این مناطق نشدند، وی 15 شبانه‌روز به کمک مردم سیل‌زده پرداخت.
 
اهوازیان با اشاره به تلاش‌های شهید سلیمانی در همراه کردن دل‌های امت اسلامی در مسیر مقاومت تشریح کرد: ابتکار و دستاورد دیگر شهید سلیمانی به میدان آوردن جوانان منطقه برای مقابله با داعشی‌هایی بود که توسط 116 کشور حمایت می‌شدند و می‌توان گفت دو سوم ارتش‌های دنیا از این گروه حمایت می‌کردند.
 
 
 
همرزم شهید سپهبد سلیمانی با اشاره به انتخابات پیش‌ روی مجلس شورای گفت: برخی با جناح‌بازی و دروغ‌گویی رای آوردند و مجلسی که به فرموده امام خمینی (ره) در راس امور باید می‌بود را امروز بی‌خاصیت کرده‌اند.
 
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: به فرموده رهبر عزیزمان باید زمینه‌ی حضور جوانان مومن و انقلابی را در مدیریت کشور فراهم سازیم، این به معنای شایسته‌سالاری است که جز و از راه شهید سلیمانی میسر نخواهد شد، راه آن شهید گرامی نیز  گوش به فرمان ولایت بودن است.
 
وی اذعان کرد: حاج قاسم گریه‌کن نمی‌خواهد، بلکه رهرو می‌خواهد و راه او حفظ انقلاب و حمایت از ولایت است، نکند غفلت ما را فرا گیرد و زمینه‌ی شهادت سردار سلیمانی‌ها رقم بخورد.
 
 
 
اهوازیان در پایان با اشاره به نحوه انتقام عاملین این حمایت گفت: خون بهای شهید سلیمانی اخراج امریکایی‌ها از منطقه پس از 80 سال حضور نظامی است.
 
انتهای پیام/۵۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان