۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تبدیل‌شدن شهادت سردار سلیمانی به نقطه عطف مبارزه با تروریسم/ انتقام کوبنده ایران، عبرتی فراموش‌نشدنی برای تروریست‌های جهان خواهد بود
کد خبر: ۳۳۹۳۸۳ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد

تبدیل‌شدن شهادت سردار سلیمانی به نقطه عطف مبارزه با تروریسم/ انتقام کوبنده ایران، عبرتی فراموش‌نشدنی برای تروریست‌های جهان خواهد بود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همسنگران، همرزمان و شاگردان سردار سلیمانی راه ارزشمند و پربرکت وی را ادامه می‌دهند و قطعا این شهادت به نقطه عطفی در تاریخ مقابله با تروریسم تبدیل شده و خط نورانی مقاومت تقویت می‌شود.

تبدیل‌شدن شهادت سردار سلیمانی به نقطه عطف مبارزه با تروریسم/ انتقام کوبنده ایران، عبرتی فراموش‌نشدنی برای تروریست‌های جهان خواهد بود

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط جنایتکاران امریکایی اظهار کرد: تجربه بزرگ ایران نشان داده که اگرچه گاهی کشور سرمایه‌های بزرگ و قهرمانانش را از دست داده اما همواره راه نهضت، انقلاب و خط مقاومت ادامه داشته است.

وی ادامه داد: ما در برهه‌های مختلف رئیس جمهور، نخست وزیر، رهبر کبیر انقلاب، شهید بهشتی‌ و مفتح‌ها را از دست داده‌ایم اما راه انقلاب پرشور و باصلابت ادامه یافته است، اکنون نیز ما داغدار مصیبتی بزرگ و جانکاه هستیم اما خون این شهید، آرمان‌های ایشان را زنده نگه می‌دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ابراز کرد: مقابله با داعش، تروریسم، تکفیری‌ها و دفاع از مظلومین عراق و سوریه و حفظ عزت و شرف خانواده‌هایشان با خط مقاومتی که سردار سلیمانی ایجاد کرده بود تحقق یافت و امروز این مردم نسبت به این شهید بزرگ احساس دِین دارند.

وی افزود: در راهپیمایی اعتراضی روز گذشته پس از نمازجمعه مردم به قدری ناراحت بودند که گویی فرزند و برادرشان را از دست داده‌اند، خون این سردار شهید در تاریخ درخشندگی و ماندگاری خواهد داشت و به اسطوره تبدیل می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به ادامه راه مقاومت اذعان کرد: همسنگران، همرزمان و شاگردان سردار سلیمانی راه ارزشمند و پربرکت ایشان را ادامه می‌دهند و قطعا این شهادت به نقطه عطفی در تاریخ مقابله با تروریسم تبدیل شده و خط نورانی مقاومت تقویت می‌شود.

در اسرع وقت و با درایت انتقام خون سردار سلیمانی گرفته می‌شود

وی ادامه داد: با این اقدام ثابت شد که امریکا به‌عنوان پایه‌گذار تروریسم دولتی بر خوی ددمنشانه و ظالمانه خود تاکید دارد و از این رو نباید با ساده اندیشی گمان کرد آن‌ها با ما همراهی خواهند داشت، بلکه همواره شرور هستند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره انتقام خون سردار سلیمانی ابراز کرد: قطعا باید در اسرع وقت و درعین حال با درایت و تدبیر نسبت به انتقام جانانه اقدام شود تا این عمل التیامی بر جگر سوخته عاشقان وی و سربازان ولایت و امامت باشد.

وی افزود: بزودی انتقامی کوبنده از سوی ایران اسلامی علیه امریکا و هم پیمانانش انجام شده و به درسی عبرت‌آموز و فراموش نشدنی برای دشمن تبدیل می‌شود. قطعا این انتقام منحصر به ایران نمی‌شود و دامان دشمن را در اقصی نقاط دنیا می‌گیرد، البته اکنون نیز احساس امنیت برای آن‌ها وجود ندارد.

محمدی با بیان اهداف دشمن از اقدام تروریستی و وحشیانه علیه سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، داعش را که فرزند دشمن بود از آن‌ها گرفت، درواقع داعش دست پرورده دشمن بود و به آن‌ها در رسیدن به اهداف پلید و شیطانی در منطقه کمک می‌کرد و اگر رشادت‌ها و مدیریت سردار سلیمانی نبود از عراق و سوریه چیزی باقی نمانده و اسرائیلی دیگر در دل کشورهای اسلامی ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: رشادت‌های سردار سلیمانی سال‌هاست که به عقده‌ای برای دشمن تبدیل شده بود و این اقدام وحشیانه که دور از ذهن نبود عقده فروخفته آنان را گشود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ابراز کرد: سال‌هاست که مردم جهان نسبت به بصیر بودن مردم ایران آگاهی دارند و ثابت شده که حقوق بشر و مبارزه با تروریسم امریکا دروغ پردازی و برخورد دوگانه است و آن‌ها نمونه بارز تروریسم دولتی هستند و باوقاحت و صریح اعلام کردند که شهادت سردار سلیمانی کار آن‌ها بوده است.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان