۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ادامه بازداشت‌ها در شرکت آپاداناسرام و تکذیب وجود کیک‌های مشکوک حاوی قرص در قزوین
کد خبر: ۳۳۹۰۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۲۳ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

ادامه بازداشت‌ها در شرکت آپاداناسرام و تکذیب وجود کیک‌های مشکوک حاوی قرص در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

ادامه بازداشت‌ها در شرکت آپاداناسرام و تکذیب وجود کیک‌های مشکوک حاوی قرص در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

حملونقل شهری سهولت بیشتری پیدا کند/ نمایندگانی انتخاب شوند که درد ملت را بفهمند

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری گفت: همه باید دقت کرده و نمایندگانی را به مجلس آینده بفرستیم که با مردم زندگی می‌کنند و درد ملت را می‌فهمند.

۵۰هکتار گلخانه در دست احداث است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۵۰ هکتار گلخانه برای کشت محصولات کشاورزی در استان در دست اجرا است.

تاکنون نمونههایی از کیکهای حاوی قرص به علوم پزشکی قزوین ارائه نشده/ هم استانیها نمونههای حاوی قرص را به سازمان غذا و دارو ارائه دهند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره ماجرای قرص‌های مشکوک در کیک‌های دانش‌آموزان گفت: تاکنون موردی از مشاهده کیک‌های حاوی قرص به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گزارش نشده است.

سومین بازداشتی در پرونده شرکت دولتی "آپادانا سرام" استان قزوین

یک منبع آگاه در مصاحبه با صبح قزوین از سومین بازداشتی در پرونده شرکت دولتی "آپادانا سرام" استان قزوین خبر داد.

اصحاب رسانه و فعالان مجازی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: انتظاری که از شما فعالین فضای مجازی داریم این است که در زمین دشمن ناخواسته بازی نکنید؛ شما خبرنگاران و فعالین فضای مجازی به عنوان نماینده افکار عمومی می‌توانید بازگو کننده مشکلات مردم و پیگیر حل مسائل باشید.

۲۷۰ نفر کشته در سطح راههای استان

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: میزان ۲۷۰نفر کشته در طول یک سال در سطح راه‌های استان عدد زیادی است چراکه این عامل می‌تواند خانواده‌ها را متاثر از آثار بلندمدت آن کند.

اشتیاق اساتید ما به شرکت در فرصت مطالعاتی خارج از کشور بیش از داخل است

استاندار قزوین گفت: اشتیاق اساتید ما به شرکت در فرصت مطالعاتی در خارج از کشور بیش‌تر از داخل است، در حالی که یکی از موضوعات مهم در جهان همین فرصت‌های مطالعاتی است که دانشگاه‌ها در صنعت داخلی تعریف کرده‌اند‌.

ضرورت ساخت جاده دسترسی مهرگان به قزوین/ ۴۲۵واحد مسکونی تا پایان آذر ماه به بهرهبرداری میرسد

جلسه شورای تامین مسکن استان با ریاست استاندار برگزار شد و مشکلات مسکن استان از جمله ناحیه شهری مهرگان و مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.

یلدای کارآفرینی در قزوین برگزار میشود/ تجلیل از ۲۴ پژوهشگر استان در هفتهی پژوهش

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: ماحصل تلاش‌ها در استان رسیدن به رفع حلقه مفقوده دانشگاه، صنعت و جامعه است که در این راستا تلاش‌هایی انجام شده است.

حواشی پررنگتر از متن ازدواج/ جشنهای عروسی با خرجهای لاکچری

امروزه رنگ بوی سنتی و سادگی از اکثر جشن‌های ازدواج رنگ باخته‌ و با چشم و هم‌چشمی جای خود را بیشتر به حال و هوای لاکچری و تجملی داده است و همین نیز به چالشی بزرگ برای زوج‌های جوانی بدل گشته که می‌خواهند روزهای نخست زندگی خود را جشن بگیرند.

رفع تصرف بیش از ۵هزار مترمربع از اراضی دولتی در استان

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از اجرای قطعی احکام قضایی صادره در رفع تصرف و خلع ید و قلع و قمع در اراضی دولتی واقع در آبیک و شینقر خبر داد.

تبلیغات زودهنگام کاندیداها بر روند تائید صلاحیتشان اثرگذار است

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیدا‌ها یا طرفدارانشان ثبت و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و هیئت نظارت اعلام می‌شود و این گزارش‌ها بر روند تأیید صلاحیت کاندیداها، اثرگذار است.

درآمد ۴۸میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین از کمکهای مردمی/ ۲۳هزار حامی طرح ایتام و محسنین در استان وجود دارد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: درآمدهای نقدی ‌و غیرنقدی کمیته امداد استان در ۸ماهه نخست سال جاری، ۴۸ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

پروژههای قزوین به تنکابن و قزوین_رحیم آباد خسارتهای بالایی در حوزه منابع طبیعی و آبی وارد کرد/ حجم بالای جابجایی خاک در مسیر قزوین به باغدشت چه ضرورتی دارد؟

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین با اشاره به تخریب زیست محیطی برخی از پروژه‌های راه سازی ، گفت: بناست با یک ارزیابی مشترک محیط زیست و راه و شهرسازی پروژه جاده قزوین به رحیم آباد بررسی شود هرچند این اقدام پیش از آغاز عملیات عمرانی باید انجام می‌شد.

انفجار خودروی نیسان هنگام سوختگیری یک کشته بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از انفجار کپسول گاز همراه با حریق یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه سی ان جی خلیج فارس واقع در کیلومتر ۵ جاده قزوین -بوئین زهرا خبر داد.

الوند میزبان برگزاری مسابقات بین المللی کشتی/ چهار کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند

شهردار الوند گفت: الوند دارای ظرفیت بالایی در زمینه ورزشی و صنعتی است و برگزاری مسابقات بین‌المللی در این شهر، به شناساندن زیست بوم صنعتی آن کمک می‌کند.

جامعه برای پیشرفت به نخبگان و دانشجویان چشم دوخته است

عضو هیئت علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: دانشجویان مدیران و معماران آینده ایران بوده و جامعه برای پیشرفت به نخبگان و دانشجویان چشم دوخته است.

"آکوجان" منطقهای فراموش شده در دل زیباییهای طبیعت قزوین/ روستایی غرق در مشکلات که مسئولان بازسازی آن را رها کردند

روستای آکوجان اگر مورد حمایت مسئولین قرار می‌گرفت؛ می‌توانست ماسوله‌ای دیگر باشد زیرا بافت معماری این منطقه از زیبایی خاصی برخوردار است؛ اما این روزها مردم روستای آکوجان گویا فراموش شده‌اند.

نامنویسی ۲۲۴داوطلب قزوینی برای مجلس یازدهم/ ثبتنام داوطلبان نمایندگی ۴۶درصد افزایش یافت

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات مهم‌ترین اتفاق سیاسی سال جاری‌ست و از این رو تمام دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه و شرکت حداکثری در آن تلاش می‌کنند و باوجود نظارت‌های سخت امکان تخلف در روز رای گیری به صفر می‌رسد.

رسایی: مردم از دین برنگشتهاند بلکه از مسئولان دروغگو برگشتهاند جوادی حصار: نااهل یعنی کسی که برای جایی ساخته نشده مسئولیت بپذیرد

رسایی گفت: مردم از اسلام خسته نیستند، از کسانی خسته‌اند که به نام اسلام خانه‌ی ۱۵۰ میلیاردی دارند، از اینکه عده‌ای پس از گذشت این سال‌ها منزل و اتومبیل و زندگیشان متفاوت شده و فرزندانشان خارج از کشور زندگی می‌کنند، این اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد و همه جا دیده می‌شود.

اقامت بیش از ۶۰۰هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان قزوین از اقامت بیش از ۶۰۰ هزار گردشگر در واحدهای اقامتی رسمی استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

دانش آموزان قزوینی در راه مسابقات جهانی رباتیک/ نخبههای کوچک برای کسب سکوهای بزرگ تلاش میکنند

دانش‌آموزان رشته‌ رباتیک کانون ارمغان دانش، گرد هم آمده‌ بودند تا با تلاش و مهارتشان پرچم ایران را در مسابقات جهانی رباتیک به اهتزاز درآورند.

۱۳۵داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه قزوین، البرز و آبیک ثبتنام کردند/ ۸۸درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند

فرماندار قزوین گفت: از مجموع ۷روز ثبت‌نام ۱۳۵نفر در حوزه مرکزی قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۶نفر آقا هستند که معادل ۸۶درصد را به خود اختصاص داد.

همهگیری آنفلوانزا در قزوین تا دوهفته ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: وضعیت بیماری آنفلوانزا در استان تحت کنترل است؛ اما همه‌گیری و انتقال ویروس آن تا دو هفته‌ دیگر ادامه دارد.

پرداخت هدایای نقدی و غیرنقدی مصداق تخلف در انتخابات است/ اخطار به برخی از داوطلبان در مرحله ثبتنام

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: افرادی که در تبلیغات انتخاباتی به قانون احترام نمی‌گذارند درصورت نماینده شدن به مردم نیز احترام نخواهند گذاشت، همچنین هدیه‌های نقدی و غیرنقدی به هرشکل و عنوان حتی اگر با برچسب خیرخواهانه باشد غیرقانونی‌ست.

دراز است ره مقصد و من نوسفرم/ در باب روزگار دانشجویی

در این روزهای آغاز جوانی و دانشجویی باید کمربندهایمان را سفت ببندیم و از اینکه انرژی جوانی را در چه راهی به کار می‌بریم مواظبت کنیم، به قول شاعر: «دراز است ره مقصد و من نوسفرم»

وابستگی به امریکا و اروپا، بهعلت ضعف در ولایت مداری مسئولان ماست/ امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است

وزیر سابق اطلاعات در قزوین گفت: امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است و این پدیده به راحتی قابل کشف نیست؛ چراکه دشمن در این موضوع کارکشته است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان