۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری یک کشته بر جای گذاشت
کد خبر: ۳۳۸۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۸ ساعت: ۱۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین:

انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری یک کشته بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از انفجار کپسول گاز همراه با حریق یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه سی ان جی خلیج فارس واقع در کیلومتر ۵ جاده قزوین -بوئین زهرا خبر داد.

انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری یک کشته بر جای گذاشت

مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری در جایگاه سی ان جی یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۷:۰۹ دقیقه عصر امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ایستگاه شماره ۳ قزوین به محل حادثه اعزام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو به همراه خانواده برای سوخت‌‌گیری وارد جایگاه می‌شوند که سرنشین آن در هنگام سوخت‌گیری از خودرو خارج نمی‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در هنگام سوخت گیری، کپسول گاز این خودرو به دلایل نامعلومی منفجر می‌شود.

منتظری با بیان اینکه خودروی مذکور پس از انفجار به طور کامل متلاشی شده، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک خانم ۲۶ساله که سرنشین خودرو بود در دم جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

منتظری در پایان از شهروندان خواست که سرنشینان ‌و رانندگان خودرو در هنگام سوخت‌گیری از ماشین خارج و از آن فاصله بگیرند تا شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان