۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین چهار رویداد کشتی در الوند برگزار می‌شود/اصلاح فضای تخریب و امنیتی کشتی کشور در اتحادیه جهانی با برگزاری مسابقات بین المللی الوند
کد خبر: ۳۳۸۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۸ ساعت: ۱۵:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت کشتی استان قزوین:

چهار رویداد کشتی در الوند برگزار می‌شود/اصلاح فضای تخریب و امنیتی کشتی کشور در اتحادیه جهانی با برگزاری مسابقات بین المللی الوند

رئیس هیئت کشتی استان قزوین گفت: اکنون چهار رویداد کشتی در الوند در حال برگزاری است که مسابقات بین المللی از جمله آن‌هاست که طی آن شرکت کنندگان از تاریخ ۲۰تا ۲۲ به رقابت می‌پردازند.

چهار رویداد کشتی در الوند برگزار می‌شود/اصلاح فضای تخریب و امنیتی کشتی کشور در اتحادیه جهانی با برگزاری مسابقات بین المللی الوند

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ محمود حیدری در نشست خبری که بعدازظهر امروز(دوشنبه) به مناسبت برگزاری مسابقات بین المللی کشتی الوند برگزار شد اظهار کرد: روابط بین المللی فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی کشتی در زمینه فضاسازی و تخریب رسانه‌ای صورت گرفته رایزنی داشته و در شهر الوند شاهد حضور چهار کشور صاحب کشتی هستیم. 

وی ادامه داد: با برگزاری شایسته این مسابقات به قطع و یقین فضای تخریب موجود در اتحادیه جهانی کشتی در زمینه کشتی کشور و بحث امنیتی اصلاح می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قزوین ابراز کرد: تمام تلاش شهرداری بر کاهش هزینه‌هاست و بحث فنی و ستادی دارای اهمیت است و روز نوزدهم در خدمت ستاد برگزاری مسابقات هستیم.

وی افزود: کشتی استان سه سال است که برنامه‌ها و اهدافی را اعلام کرده و خانواده بزرگ کشتی نیازمند حمایت مسئولین است، امروز شهرداری الوند در برگزاری مسابقات بین المللی دست ما را گرفت و در این راستا افراد درکنار هم و یک صدا تلاش می‌کنند تا الوند و هیئت کشتی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آید که با کمک خدا قطع به یقین این اتفاق می‌افتد.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات عنوان کرد: در این برهه که رسانه‌های معاند بر امنیت کشور مانور می‌دهند باید ورود پیدا کنیم و برای میزبانی مسابقات سه استان پای کار بوده و وزارت ورزش و فدراسیون در فضای ایجاد شده در اتحادیه جهانی کشتی مصر بودتد این رویداد به نحو شایسته به سبب سوابق این میزبانی به الوند واگذار شده و قراردادها منعقد شد.

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی از 20آذر ماه

این مسئول بیان کرد: چهار رویداد در الوند درحال برگزاری است که برگزاری اردوی تیم ملی کشتی نونهالان از جمله آن‌هاست، 17نفر از کشتی گیران نونهال استان و شهر الوند در این رویداد حضور دارند و در بحث فنی زمینه برگزاری مسابقات در الوند فراهم شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی رویداد دیگر در الوند است، هزینه عظیمی از طرف رسانه‌ها و معاندان صورت گرفته بود و به همین دلیل خانواده شرکت کنندگان کشور آذربایجان در ابتدا اجازه حضور فرزندانشان در ایران را ندادند اما با اطلاع رسانی صورت گرفته دیروز آخر وقت مسئولین آذربایجان نسبت به اعزام ورزشکارانشان خود اعلام آمادگی کرند.

حیدری اذعان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی به نحو شایسته زمینه سربلندی شهر، استان و کشور را فراهم می‌کند.

وی افزود: برگزاری سمینار رؤسای هیئت‌های کشتی استان‌های کشور و کنترل ارتقای داوران ملی کشور با حضور نماینده اتحادیه جهانی کشتی و 70نفر دو رویداد دیگری است که در الوند برگزار می‌شود.

 رئیس هیئت کشتی استان قزوین تاکید کرد: همدلی جماعت بزرگی که در این رویداد و همایش بزرگ هستند زمینه برگزاری شایسته آن را فراهم می‌کند.

وی با بیان زمان برگزاری مسابقات بین المللی گفت: پذیرش آئین نامه‌ای تیم‌ها در روز 19ماه جاری انجام شده و مسابقات نیز در روزهای 20تا 22 در دو مرحله برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات ادامه داد: روز اول پنج وزن اول کشتی آزاد و فرنگی و روز دوم نیز پنج وزن دوم به رقابت می‌پردازند و تمام زمینه‌های برگزاری و اجرای مسابقات فراهم شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۶ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان