۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امام جمعه قزوین به عیادت "غلامحسین لطفی" هنرمند کشورمان رفت+تصاویر
کد خبر: ۳۳۸۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۷ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین به عیادت "غلامحسین لطفی" هنرمند کشورمان رفت+تصاویر

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به دیدار آقای غلامحسین لطفی بازیگر تلویزیون و سینما رفت و از ایشان عیادت کرد.

امام جمعه قزوین به عیادت "غلامحسین لطفی" هنرمند کشورمان رفت+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به دیدار آقای غلامحسین لطفی بازیگر تلویزیون و سینما رفت و از ایشان عیادت کرد.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار با تقدیر از خدمات هنری آقای لطفی اظهار کرد: باید تلاش بیشتری صورت می‌گرفت تا بیش از پیش از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان استان قزوین استفاده شود.

وی ادامه داد: استان قزوین صاحب هنرمندان توانمندی در عرصه‌های مختلف است و مسئولان استان باید برای حضور و فعالیت بیشتر آنها در عرصه‌های مختلف، بیشتر تلاش کنند.

 

امام جمعه قزوین به نقش اثرگذار هنر در عرصه‌ دین اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا بین هنر و عرصه‌های دینی پیوندی عمیق‌تر از آنچه که امروز وجود دارد، به وجود بیاوریم.

آقای غلامحسین لطفی نیز در این دیدار بیان کرد: بازیگران و هنرمندان قزوین می‌توانند با تولید برنامه و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای تقویت این حوزه در استان، گام جدی بردارند اما تحقق این هدف نیازمند زمینه‌سازی مسئولان است.

 

 

انتهای پیام / 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان