۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نمایندگانی که درباره برجام سکوت کردند، با چه رویی دوباره کاندیدا می‌شوند/ نمایندگان بابصیرت و آگاه را انتخاب کنید
کد خبر: ۳۳۸۹۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۵ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

نمایندگانی که درباره برجام سکوت کردند، با چه رویی دوباره کاندیدا می‌شوند/ نمایندگان بابصیرت و آگاه را انتخاب کنید

امام جمعه موقت قزوین خواستار سخت‌گیری شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدها شد و گفت: ملت ایران باید نمایندگانی شجاع، انقلابی، با بصیرت و آگاه به مسایل و مشکلات مردم انتخاب کنند.

نمایندگانی که درباره برجام سکوت کردند، با چه رویی دوباره کاندیدا می‌شوند/ نمایندگان بابصیرت و آگاه را انتخاب کنید

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز وظیفه همه انسان‌ها است که در یادگیری آموزه‌های دینی همت کنند و در اشاعه آنها در سطح جامعه اقدام جدی نمایند تا ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه احیا شود‌.

وی بیان کرد: در دوران عصر حاضر شخصیت‌های مطرح و برجسته‌ای در بین من و شما زندگی کردند که به خاطر همین داشتن تقوا و سلوک نفس و تهذیب به مدارج عالیه دست پیدا کردند که باید از آنها درس گرفت.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: دشمنان می‌بینند که ملت بصیر ایران بیش از ۴۰ سال است که در برابر همه عربده‌کشی، ظلم و جنایات آنها ایستاده‌اند و همواره از نظام مقدس جمهوری اسلامی سیلی می‌خورند ولی دست از طراحی نقشه‌های شوم خود برنمی‌دارد.

وی عنوان کرد: اهل‌بیت(ع) و فرهنگ حسینی به ما آموخت که در برابر جباران و زورگویان بایستیم و ملت همیشه بصیر ایران با همین درک و تقوا توانسته با شجاعت و مقاومت در مقابل انها با اقتدار و عزت بایستد و از آرمان‌های خود کوتاه نیاید.

دانشجویان نقش بسزایی در اعتلای انقلاب اسلامی داشتند

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو بیان کرد: دانشجویان نقش بسزایی در اعتلای انقلاب اسلامی داشتند و امروز نیز جوانان دانشجو که در دامن اسلام و دین پرورش یافتند در دفاع از ارزش‌ها جانفشانی می‌کنند.

قابل بیان کرد: امروز متاسفانه اساتید خائن در دانشگاه هستند که نمی‌توانند در برابر این دانشجویان افکار انها را منحرف نمایند. دانشجویان بصیرت‌افزایی واستکبارستیزی در برابر دشمنان داشته باشند تا بتوانند نقشه‌های آنها را خنثی کنند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند محیط دانشگاه‌ها را مورد فتنه و آشوب قرار دهند که موفق نشدند و همانند گذشته شکست خوردند.

قابل بیان کرد: ملت بصیر ایران هیچ‌گاه دست از ولایت و آرمانهای اسلامی و قرآنی بر نخواهند داشت و دانشجویان همیشه بصیر و آگاه نیز در برابر همه فتنه‌انگیزی‌های دشمنان ایستاده و خواهند ایستاد چرا که بارها در فتنه‌های اخیر به خصوص در فتنه ۹۸جواب دندان‌شکنی به آمریکا دادند.

وی یادآور شد: سران استکبار جهانی بدانند که ملت ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستاده و خواهد بود.

قابل با بیان اینکه تاکنون در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸ هزار نفر ثبت‌نام کردند، گفت: برخی نمایندگان در مورد برجام سکوت کردند، این‌ها با چه رویی دوباره ثبت‌نام کردند و آمده‌اند ادعای خدمت به مردم را دارند.

بصیرت مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت قزوین افزود: چرا این نمایندگان در این چهار سال برابر گرانی‌ها دم نزدند و سکوت کردند، شورای نگهبان باید امروز در صلاحیت آنها دقت کند تا از ورودشان به مجلس خودداری شود.

وی اضافه کرد: ملت ایران باید نمایندگانی شجاع، انقلابی، با بصیرت و آگاه به مسایل و مشکلات مردم انتخاب کنند تا با ورود به مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

قابل تصریح کرد: تقوا مسیر انبیاست و باید تلاش کنیم مسیر شایستگان را در زندگی برویم تا گمراه نشویم، تقوا یعنی حرمت خدا را نگهداشتن و انسان‌های مومن همواره در مسیر الهی گام برمی‌دارند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: حاصل انقلاب ما همین جوانان بصیر هستند و گام دوم انقلاب روی دوش همین جوانان است لذا مسئولان باید میدان را برای حضور جوانان آماده کنند.

قابل اظهار کرد: در این حرکت فتنه اخیر می‌خواستند به نام دانشجو علیه انقلاب آشوب کنند البته یک عده به نام گرانی بنزین این بهانه را دادند اما بدانید این ملت از انقلاب هرگز دست برنمی دارد و در مسیر حفظ ارزشها همچنان ایستاده است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: استکبار جهانی وقتی دید کشور از دست رژیم طاغوت نجات یافت دست به ترور ۱۷هزار نفر زد، جنگ را تحمیل کرد و سپس فتنه ۸۸ و فتنه ۹۸ را ایجاد کرد تا فضا را غبار آلود کند و برخی را به بهانه گرانی بنزین وارد صحنه کردند و اموال مردم را آتش زدند تا به اهداف خود برسند که بصیرت مردم این توطئه را نیز خنثی کرد.

ملت ایران در مسیر حفظ ارزش‌ها همچنان ایستاده است

وی افزود: همین چند روز قبل بزرگداشت ۹۲هزار شهید بسیجی را برگزار کردیم، این همه شهید داده‌ایم تا از انقلاب دفاع شود و حضور مردم در صحنه نشان داد این ملت بازهم مقابل دشمنان می‌ایستد و امیدواریم با همت مردم سایر فتنه گران هم شناخته شوند و به سزای عمل خود برسند.

قابل گفت: اخیرا سربازان گمنام امام زمان اعلام کردند در یکی از دانشگاه‌ها لوله‌های گاز را بریده بودند تا فاجعه درست کنند که خنثی شد و این مسائل نشان می‌دهد همه کارها با برنامه قبلی بوده است.

امام جمعه موقت قزوین خواستار سخت‌گیری شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدها شد و یادآورشد: شما که همیشه به نفع خائنان رای دادید باز هم می‌خواهید وارد مجلس شوید؟ شورای نگهبان باید جارو بکشد و نترسد و این افراد را تایید نکند.

وی اضافه کرد: همین مدیرانی که با نظر شما تعیین شد امروز دزدی و اختلاس و فساد کردند و شما که در مجلس وظیفه نظارت داشتید چرا اعتراض نکردید.

قابل در پایان بیان کرد: این همه فساد در زمان شما نمایندگان است که ناظر بودید و شما قسم خورده بودید نگذارید فساد و دزدی شود اما کوتاهی کردید و امروز دوباره می خواهید وارد مجلس شوید.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان