۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شمار داوطلبان در حوزه قزوین، آبیک و البرز به ۸۲نفر رسید
کد خبر: ۳۳۸۹۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در ششمین روز از ثبت نام داوطلبین مجلس یازدهم؛

شمار داوطلبان در حوزه قزوین، آبیک و البرز به ۸۲نفر رسید

در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبین مجلس یازدهم، ۱۶داوطلب در حوزه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کرده‌اند و شمار داوطلبان در این حوزه به ۸۲نفر رسیده است.

شمار داوطلبان در حوزه قزوین، آبیک و البرز به ۸۲نفر رسید

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ششمین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 8صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قزوین نیز آغاز شد.

در این روز 16داوطلب شامل 14آقا و دو خانم در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند که اعلام آمادگی یک نفر با مراجعه به وزارت کشور بوده است.

این داوطلبان در رده سنی 32 تا 61 سال قرار دارند، از نظر شغلی نیز یک مدیر واحد خصوصی، دو کارمند، یک دبیر دیده می‌شود. کریم زاده، مصطفوی و رستمی از جمله مراجعه کنندگان امروز هستند.

سیده حمیده زرآبادی نماینده فعلی نیز یکی از ثبت‌نام کنندگان امروز بود، همچنین روح الله عباسپور نیز به عنوان کاندیدا به حوزه بوئین زهرا مراجعه کرده است.

از ثبت‌نام کنندگان امروز 14نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و دو نفر دارای مدرک دکتری بودند و در رده‌های شغلی نماینده مجلس، فرهنگی، استاد دانشگاه، کارمند و آزاد قرار دارند.

گفتنی است؛ تا پایان روز پنجم 109داوطلب در استان با مراجعه به فرمانداری‌ها و یا از طریق وزارت کشور برای سه حوزه انتخابیه قزوین ثبت نام کرده‌اند که 66نفر از این ثبت نام کنندگان در حوزه قزوین، آبیک و البرز، 26نفر در حوزه بوئین زهرا و 17نفر نیز در حوزه تاکستان قرار دارند. 

انتهای پیام‌/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان