۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام ۸داوطلب نمایندگی در ستاد انتخابات شهرستان قزوین
کد خبر: ۳۳۸۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۱ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین صورت گرفت؛

ثبت‌نام ۸داوطلب نمایندگی در ستاد انتخابات شهرستان قزوین

در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ۷ نفر ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام ۸داوطلب نمایندگی در ستاد انتخابات شهرستان قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز از ساعت 8صبح آغاز شد.

در ابتدا دونفر شامل یک خانم و یک آقا 31 و 37ساله با شغل آزاد ثبت‌نام کردند.

محمدرضا دادرس دارای مدرک دکتری دی بی اِی با سابقه کار در وزارت دفاع، بازنشسته و فعال در زمینه صنعتی، مدرس دانشگاه و اصلاح‌طلب سومین داوطلبی بود که ثبت‌نام کرد.

در مجموع تا پایان روز دوم ثبت‌نام، تعداد ثبت‌نام کنندگان به 8نفر رسید که رده سنی این شرکت کنندگان بین 31تا 57 سال قرار دارد و تمام داوطلبین دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

شغل ثبت‌نام کنندگان در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز، شامل دو بازنشسته، دو نفر شغل آزاد، یک استاد دانشگاه، یک وکیل و یک روانشناس است.

گفتنی است؛ در پایان نخستین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی 16 داوطلب از استان قزوین و در سه حوزه قزوین، آبیک، البرز، بوئین زهرا و تاکستان ثبت‌نام کردند که 7نفر از این داوطلبان از حوزه قزوین، آبیک و البرز، 5 نفر بوئین زهرا و 4نفر نیز از حوزه تاکستان بودند که 13نفر از ثبت‌نام کنندگان دارای مدرک کارشناسی ارشد، دو نفر دکتری و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی بودند.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان