۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت بیش از یک‌میلیارد تومان کمک‌های موردی به نیازمندان
کد خبر: ۳۳۸۸۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۱ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

طی شش‌ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از یک‌میلیارد تومان کمک‌های موردی به نیازمندان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک‌میلیارد و ۲۰۶میلیون تومان کمک موردی به نیازمندان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک‌میلیارد تومان کمک‌های موردی به نیازمندان

محمد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام(ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان ارائه می‌کند که یکی از این خدمات ارائه کمک‌های موردی است.

وی ادامه داد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک‌میلیارد و 206میلیون تومان کمک موردی به 6هزار و 786نفر از نیازمندان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این میزان کمک موردی در سرفصل‌های مختلفی پرداخت شده است که بیش از 355میلیون تومان آن در مناطق محروم بوده است.

وی افزود: طی این مدت به 3هزار و 461نفر کمک معیشت، 851 نفر کمک هزینه درمان، 263 نفر کمک هزینه تحصیلی، 219 نفر کمک هزینه تامین لوازم زندگی، 215 نفر کمک برای پرداخت بدهی و معوقات، 42 نفر کمک هرینه اجاره مسکن، 107 نفر کمک تامین هزینه‌های ازدواج، 505 نفر ابن السبیل و به هزار و 123 نفر برای سایر موارد پرداخت شده است.

صیادی افزود: از مجموع 6هزار و 786دریافت کننده کمک مورد، 5هزار و 580 نفر مددجوی تحت حمایت بوده‌اند که 82 درصد را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: پرداخت کمک موردی براساس ضوابط خاص برای رفع برخی نیازهای ضروری و فوری نیازمندان پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین در پایان گفت: کمیته امداد امام(ره) براساس سیاست توانمندسازی مبتنی بر اشتغال رویکرد ارتقای زندگی مددجویان را دنبال می‌کند تا زندگی عزتمندانه برای مددجویان فراهم شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان