۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین در جریانات اخیر مسئولین دولت از توجیه کردن مردم شانه خالی کردند
کد خبر: ۳۳۸۸۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۰ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

در جریانات اخیر مسئولین دولت از توجیه کردن مردم شانه خالی کردند

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در جریانات اخیر مسئولین دولت از نظر دادن شانه خالی کرده و خود را در پشت نظرات مقام معظم رهبری قرار دادند تا رهبری را سپر دفاعی خود قرار دهند.

در جریانات اخیر مسئولین دولت از توجیه کردن مردم شانه خالی کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سرتیپ دوم پاسدار هاشم آذربایجانی در مراسمی که امروز(یکشنبه) در جمع پاسداران و سربازان این مجموعه برگزار شد، از مقام معظم رهبری به عنوان سدی محکم در دفاع از نظام یاد کرده و افزود: ایشان از ابتدای نظام تاکنون به این شکل عمل کرده‌اند و هم‌اکنون هم بر انجام این مهم عزمی راسخ دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید ایثار و فداکاری رهبری و تدابیر ایشان در حل مسائل را در نظر داشت؛ افزود: در جریانات اخیر، قرار بر براندازی نظام بود و مقام معظم رهبری در خط مقدم دفاع از نظام بوده و هستند و ما باید برای حفظ ولایت تا پای جان ایستادگی کنیم.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: در جریانات اخیر مسئولین دولت از نظر دادن شانه خالی کردند و خود را در پشت نظرات مقام معظم رهبری قرار داده بودند تا رهبری را سپر دفاعی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه فرق یک نیروی عادی با مسئول در نظر دادن و عمل کردن است، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر مقام معظم رهبری پس از سنجیدن تمامی نکات، نظر خود را ایراد کردند.

آذربایجانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: امروزه در هر نقطه از کشور که با مشکلی مواجه می‌شویم بسیجی‌ها برای رفع آن مشکل اعلام حضور کرده و همه همت خود را برای رفع مشکل به کار می‌گیرند؛ لذا باید از تمام ظرفیت‌های بسیج استفاده کرد.

وی با توجه به صحبت‌های امام راحل مبنی بر اینکه بسیج لشگر مخلص خداست، افزود: اخلاص و یکرنگی و همیشه در صحنه بودن این قشر مخلص و متعهد انقلاب موجب شده است تا امام راحل در وصیت‌نامه خویش اینگونه دعا کنند و از خداوند متعال بخواهند که خداوندا مرا با بسیجیانم محشور بفرما که من افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام.

فرمانده تیپ 82 صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: در ماموریت‌هایی که قزوین در مناطق شمال غرب هم‌اکنون برعهده دارد هم بسیجیان حضور دارند و با تمام نیرو، همسنگر پاسداران و سربازان علاوه بر خدمت به برطرف سازی موانع و مشکلات به پیش رو می‌پردازند.

وی در پایان از برگزاری چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین در روز پنجشنبه 14 آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این مراسم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان