۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند
کد خبر: ۳۳۸۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۰ ساعت: ۱۵:۵۸ ↗ لینک کوتاه

در نخستین روز از ثبت نام انتخابات مجلس؛

۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند

ستاد انتخابات شهرستان قزوین و حوزه مرکزی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز از صبح روز دهم آذر ماه در محل فرمانداری قزوین آغاز به کار کرد.

۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛  ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شد.

داوطلبان این انتخابات از امروز تا 16 آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر و به مدت 10 ساعت است.

ستاد انتخابات شهرستان قزوین و حوزه مرکزی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز نیز از صبح روز دهم آذر ماه در محل فرمانداری آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام محمد صادق سماواتی 46ساله امام جمعه سابق محمود آباد نمونه و خرمدشت نخستین داوطلبی ثبت‌نامی در این حوزه انتخاباتی بود. وی در حوزه علمیه قم تحصیل کرده و خود را وابسته به حزب سیاسی خاصی نمی‌داند.

شهریار ملکی، دارای 38سال سن و مدرک کارشناسی ارشد نرم افزار دومین داوطلب از روز نخست بود؛ وی در شبکه ناجا فعالیت داشته و اکنون به تدریس در دانشگاه مشغول و از نظر سیاسی مستقل است.

سومین داوطلب داریوش فلاح، کارشناس ارشد امور بین‌الملل و دارای شغل آزاد بود؛ وی نیز همچون دو داوطلب دیگر خود را مستقل می‌داند.

بهمن سیمیاری دارای 52سال سن و دانشجوی مقطع دکتری در رشته مهندسی صنایع، مدیریت سیستم و بهره‌وری نفر چهارمی بود که ثبت نام کرد‌. وی اصولگرا بوده و به‌عنوان استاد دانشگاه مشغول به کار است.

نفر پنجم، محمد ابراهیم رحمت آبادی با 49سال سن و مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی، دارای شغل آزاد و از نظر سیاسی مستقل بود.

و نفر ششم علی فلاح، 59ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد، دیگر داوطلب ثبت‌نامی در حوزه قزوین، البرز و آبیک بود.

در مجموع 7نفر ثبت‌نام کردند و یک نفر به علت ناقص بودن مدارک از ثبت‌نام بازماند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز از جریان ثبت‌نام داوطلبین و ستاد مرکزی انتخابات قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام/ 6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان