۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجیرکردن آشوبگران مجازی، راهبرد جدید اتاق فکر دشمن
کد خبر: ۳۳۸۷۲۷ نویسنده: محمدرضا ذاکر تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۷ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز:

اجیرکردن آشوبگران مجازی، راهبرد جدید اتاق فکر دشمن

پیش بینی می‌شود جهت دهی مطالبات مردمی و هدایت ذهن مخاطب از تمرکز بر روی موضوعات اصلی بسمت موضوعات فرعی و دست چندم و فاقد اهمیت و ضرورت، از جمله مهمترین راهبردهای پیش رو و آلترناتیو جبهه استکبار باشد.

اجیرکردن آشوبگران مجازی، راهبرد جدید اتاق فکر دشمن


صبح قزوین؛_______ محمدرضا ذاکر.

قریب به دوهفته کشور عزیزمان دستخوش اتفاقات تلخی شده بود. افزایش یکباره قیمت بنزین، بهانه ای شد تا استکبار جهانی و جیره خواران ریز و درشت آن از ضدانقلاب لندن نشین تا سلطنت طلبان مقیم کانادا دست به کار شوند و صحنه مطالبات به حق و قانونی مردم شریف ایران در اعتراض به وضع اقتصادی موجود را به صحنه یقه گیری نظام اسلامی و بروز نافرمانی‌های مدنی و اغتشاش و آشوب بدل کنند.

بنزین، اسم رمز عملیات دشمن شد و صحنه گردانان این بازی خونبار، تمام تکنیک‌های عملیات روانی را بکار بستند تا کشور را به نقطه جوش برسانند و به خیال خام خود نظام اسلامی را با چالشی جدی و فراگیر فراهم سازند و در این راه از کشته سازی تا تخریب هماهنگ و وسیع اموال عمومی و خصوصی و نیز به شهادت رساندن نیروهای امنیتی کشورمان هم دریغ نکردند.

همچنین صدها نفر از هموطنان عزیزمان در درگیری های روزهای گذشته زخمی و مجروح شدند و به بسیاری از خانواده‌ها آسیب جدی وارد شد.

رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم عامل شکست دشمن شد

در این فضای غبارآلود، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت ستودنی مردم رنج دیده و قدردان کشور عزیزمان، سبب شد تا خیلی زود صف مخالفان نظام اسلامی و سربازان اجاره ای اپوزیسیون از مردم جدا و مولود نحص و نامشروع (عبری، عربی، غربی) در نطفه خفه شود.

اما این بدان معنا نیست که اتاق جنگ دشمن ناامید شده باشد. در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی، دشمنان ما بارها و بارها طعم تلخ شکست را چشیده اند ولی راهبرد حیاتی و دکترین آنها براندازی نظام مقدس و مهار انقلاب اسلامی است، لذا در پسِ هر شکستی مُتِرَصد فرصتی دوباره اند تا با شیوه ای جدید و کشف فرصتی مجدد، دست به خرابکاری و تخریب و آشوب بزنند.

اختلال در اینترنت، شریان حیاتی دشمن را کور کرد

بدون شک اختلال در اینترنت کشور که هدف اصلی آن قطع ارتباط مجازی شبکه ضدانقلاب بود، شاه کلید کورکردن آشوب‌های اخیر در کشور است. جالب تر اینکه با قطع موقت پیام رسان تلگرام در کشور، تعدادی از کانال های معروف تلگرامی ضدانقلاب از جمله (اسرائیل فارسی) از دسترس خارج شدند و این یعنی کانال‌های مذکور از داخل ایران بارگذاری می‌شوند! لذا با تصمیم خوب و بموقع دولت مبنی بر قطع اینترنت در بسیاری از مناطق کشور، سرمنشأ و آبشخور عملیات روانی دشمن دچار شوک و ناکارآمدی جدی شد.

البته ناگفته نماند که باز هم جای خالی شبکه ملی اطلاعات در کشور رخ نمایی کرد امری که بیش از ۱۵ سال است توسط مقام معظم رهبری نسبت به راه اندازی آن توسط مسئولان توصیه شده اما هنوز مثل هزاران طرح دیگر خاک می‌خورد.

اگر ما دارای اینترنت ملی مثل کشورهایی چون چین و روسیه و برخی از کشورهای اتحادیه اروپا بودیم مدیریت فضای مجازی کشور مثل امروز افسارگسیخته نبود و مدیریت لازم بر آن انجام می‌شد.

حوادث رخ داده طی هفته‌های اخیر بهانه ای است تا مسئولان به فکر آمده و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را جدی بگیرند.

اختلال در اینترنت، موجب شد تا جلوی موج مظلوم نمایی دشمن و شانتاژ علیه نیروهای امنیتی و بزرگ جلوه دادن ابعاد درگیری ها و ناآرامی‌ها، تا حد قابل توجهی گرفته شود و نیت پلید آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت بیش از پیش بر همگان آشکار شود و مردم جای جای ایران اسلامی با راه اندازی راه پیمایی‌های خودجوش در وقت مقتضی، طومار فتنه گران و آشوبگران را در هم پیچیدند.

کنترل ذهن مخاطب و جهت دار کردن مطالبات مردمی آلترناتیو دشمن است

از عصر روز گذشته مشکل اختلال اینترنت کشور رفع شد، لذا پیش بینی می‌شود اتاق فکر منحوس استکبار با تغییر تاکتیک، آشوبگران کف خیابان را به فضای مجازی گُسیل دهد و با ساماندهی اشرار مجازی سعی در احیاء علائم حیاتی جسد فتنه98 داشته باشد!

پیش بینی می‌شود جهت دهی مطالبات مردمی و هدایت ذهن مخاطب از تمرکز بر روی موضوعات اصلی بسمت موضوعات فرعی و دست چندم و فاقد اهمیت و ضرورت، از جمله مهمترین راهبردهای پیش رو و آلترناتیو جبهه استکبار باشد. از این رو، نقش رسانه‌های مردمی و وفادار به اسلام و انقلاب در راستای تقویت وحدت و پرهیز از چند صدایی و چند دستگی میان مردم و مسئولین و نیز احصاء اولویت‌های اقتصادی مردم و پیگیری قانونی و سریع مطالبات امت اسلامی، و اعلام نتایج این پیگیری ها تعیین کننده است.

از طرفی، در این شرایط حساس که مردم روزهای پرالتهاب و پراسترسی را پشت سرگذاشته اند، انتظار می‌رود طبق دستور رهبر معظم انقلاب، مسئولین قوای سه گانه، نسبت به کنترل قیمت‌های بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گسترده کالاها و اصلاح ساختارهای اقتصادی بالاخص در حوزه حامل‌های انرژی که در بروزنارضایتی‌های عمومی و گسترده مردم نقش بسزایی دارند اهتمام جدی و موثری داشته باشند.
انتها پیام/۵۰۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان