۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین هادی‌آباد یک محله بحران‌خیز است/ متاسفانه با ابلاغ ۲۰ساله طرح توسعه امامزاده حسین(ع)، همچنان بلاتکلیف است
کد خبر: ۳۳۸۷۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۶ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

هادی‌آباد یک محله بحران‌خیز است/ متاسفانه با ابلاغ ۲۰ساله طرح توسعه امامزاده حسین(ع)، همچنان بلاتکلیف است

استاندار قزوین گفت: حدود ۲۰سال ‌است که طرح بازآفرینی امام‌زاده حسین(ع) قزوین ابلاغ شده ‌است اما متاسفانه این طرح به نتیجه‌ نهایی منتهی نشده‌ است که این موضوع می‌تواند نارضایتی مردم را به همراه داشته ‌باشد.

هادی‌آباد یک محله بحران‌خیز است/ متاسفانه با ابلاغ ۲۰ساله طرح توسعه امامزاده حسین(ع)، همچنان بلاتکلیف است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح ‌قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن‌ جلسات استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: قزوین در بحث بازآفرینی در استان و شهرستان‌ها پیشرو بوده ‌است و در تعیین محلات و آزادسازی مناطق اقداماتی انجام شده ‌است.

وی افزود: بازآفرینی مناطق کار یک دستگاه نیست و مناطقی مانند پنبه‌ریسه، سردار، هادی‌آباد و امام‌زاده‌ حسین(ع) جزو مناطقی هستند که نیاز به بازآفرینی دارند که منطقه‌ هادی‌آباد با توجه به شرایط اجتماعی در اولویت قرار می‌گیرد.

استاندار قزوین اذعان کرد: محله هادی آباد می‌تواند آسیب‌های اجتماعی به دنبال داشته باشد و اگر منطقه‌ای در معرض خطر اجتماعی قرار بگیرد و اقداماتی جهت بهبود آن انجام نشود ممکن ‌است خطر به سایر مناطق نیز سرایت کند.

وی ابراز کرد: ‌هادی‌آباد یک محله‌ بحران‌خیز است که اگر یک خانواده دچار آسیب شود ممکن ‌است به سایر خانواده‌ها نیز منتقل کند و مشکلاتی را ایجاد کند که اعتبار تملک این مجموعه ۱۰میلیارد تومان است همچنین حدود ۸۰درصد مناطق برای بازآفرینی تصرف و آزادسازی شده‌اند که برای مسکن این مناطق نیز باید چاره‌ای تدبیر شود.

جمالی‌پور ادامه داد: حدود ۲۰سال ‌است که طرح بازآفرینی امام‌زاده حسین(ع) ابلاغ شده ‌است اما متاسفانه این طرح به نتیجه‌ نهایی منتهی نشده‌ است که این موضوع می‌تواند نارضایتی مردم را به همراه داشته ‌باشد.

وی بیان کرد: طرح اجرایی امام‌زاده حسین(ع) نیازمند بازنگری‌ است و اگر تدبیری در این مسئله انجام نشود اعتماد مردم نسبت به دولت از بین می‌رود.

استاندار قزوین افزود: طرح‌های اجرایی برای بازآفرینی شهری باید سریع و درست انجام شود و مردم را در سختی قرار ندهد.

این مقام مسئول بیان کرد: عدم هم‌خوانی اعتبار مصوب شده با اعتبار دریافت شده علاوه بر ایجاد چالش‌ می‌تواند اسباب ایجاد مشکلات دیگر باشد و یک اتفاق موجب تغییر مسیر یک طرح اجرایی می‌شود.

وی در پایان ابراز کرد: مشکلات اعتباری و وضعیت اقتصاد کشور با وجود تحریم‌ها اجازه‌ اجرای تمام تصمیمات را نمی‌دهند که لازم است تصمیمات اجرایی با توجه به شرایط موجود اعمال شود تا از ایجاد مشکلات برای مردم و دستگاه‌های دولتی جلوگیری شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان