۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همایش "شكوه مقاومت و پايداري" با حضور ۵ هزار نفری بسیجیان قزوینی برگزار شد
کد خبر: ۳۳۸۷۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۵ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

همایش "شكوه مقاومت و پايداري" با حضور ۵ هزار نفری بسیجیان قزوینی برگزار شد

همزمان با ۵آذر همايش ۵ هزار نفره بسیجیان قزوین به مناسبت هفته بسیج با حضور مشاور فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سالن ورزشي شهيد بابايي قزوین برگزار شد.

همایش "شكوه مقاومت و پايداري" با حضور ۵ هزار نفری بسیجیان قزوینی برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ همايش ۵ هزار نفره بسیجیان قزوین با عنوان "شكوه مقاومت و پايداري" به مناسبت هفته بسیج پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور سردار قربانی مشاورفرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سالن ورزشي شهيد بابايي قزوین برگزار شد.

سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در این مراسم اظهار کرد: وعده و اراده خداوند است که مستضعفین جهان را وارث زمین قرار دهد.

وی افزود: امروز در سالروز جشن چهل سالگی بسیج در حالی شکرگزار درگاه حضرت حق تعالی هستیم که بسیج 40 ساله انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها با رهبری و هدایت امامین انقلاب از گردنه‌های سختی عبور کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: در طول عمر چهل ساله انقلاب، بسیج همواره در گردنه‌های سختی چون هشت سال دفاع مقدس، جهاد خدمت رسانی و محرومیت زدایی و خنثی کردن فتنه‌هایی همچون فتنه‌های سال 88 و 96 و همچنین حوادث چند روز گذشته حضور پررنگ داشته و کشتی انقلاب را به سلامت در حال عبور به سمت رشد و پیشرفت است.

وی ابراز کرد: امروز مدل جهانی مقاومت در کشورهای همسایه شکل گرفته است و در داخل کشور نیز تحت زعامت مقام معظم رهبری سایر قله‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی را فتح خواهیم کرد.

شیخ حسنی در پایان گفت: در این روز با شهیدان پیمان می‌بندیم تا در گام دوم انقلاب ادامه دهندگان آرمان‌های انقلاب باشیم.

گقتنی است؛ در این اجتماع باشکوه بسیجیان شعار "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سردادند.


انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان