۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مهناز افشار از برگشتن ترسید یا واقعا خودش را فروخت؟
کد خبر: ۳۳۸۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۵ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مهناز افشار از برگشتن ترسید یا واقعا خودش را فروخت؟

مهناز افشار با آمدن شبکه های مجازی به ایران در این عرصه هم فعالیت کرد تا بتواند با حاشیه هایی که برای خود می سازد اسمش را در فضای مجازی هم مطرح کند و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد درباره همه چیز اظهار نظر می کرد.

مهناز افشار از برگشتن ترسید یا واقعا خودش را فروخت؟
 
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین؛سینمای ایران در دهه هفتاد با اوج ورود بازیگرانی با چهره هایی خاص و چشمانی رنگی رونق گرفت و بازیگرانی که چهره زیبایی داشتند توانستند در سینما ایران به شهرتی کاذب برسند.

چهره ای شبیه به خواننده آن طرف آب
اما در میان آن ها خانمی با چهره ای خاص که به خواننده اون ور آبی شباهت داشت به عرصه سینما پا گذاشت.
 
در دهه هفتاد کمتر کسی اسم مهناز افشار را می شناخت اما در اوخر دهه هفتاد بود که باز هم چهره ای به سینمای ایران معرفی شد و توانست با بازی در فیلم (شور عشق) به شهرت برسد.

خانم جوانی که به خاطر چهره اش و نه به خاطر توانایی فنی اش به سینمای ایران پا گذاشت و توانست در همان دوران جوانی به یک چهره خاص در سینمای ایران تبدیل شود.

تلاش برای عقب نماندن
اما این چهره با بالا رفتن سنش برای اینکه در اوج شهرت بماند و از چهره های جدیدی که به سینما معرفی می شدند عقب نماند فعالیتهای خود را در عرصه های دیگر شروع کرد تا بتواند با حاشیه سازی برای خودش نامش را هنوز به عنوان یک چهره در تیترهای مجلات و روزنامه ها حفظ کند.

تهیه کنندگی مهناز افشار
مهناز افشار علاوه بر کار بازیگری، فعالیت های دیگری نیز انجام داده است.

در آبان سال ۹۱ روزبه نعمت اللهی یک کنسرت خیرخواهانه را در برج میلاد برای کمک رسانی به سیل زدگان آذربایجان اجرا کرد که تهیه کنندگی این کنسرت را مهناز افشار به عهده داشت.

ازدواج اول مهناز افشار
در یک خبر تایید نشده گفته می شود مهناز افشار اولین بار با شخصی بنام سجاد رفیعی ازدواج کرده است که در نهایت این ازدواج به طلاق منجر شده است، اما اطلاعات کافی برای صحت این خبر جود ندارد.

ازدواج پر حاشیه با محمدیاسین رامین
مهناز افشار در خرداد ماه ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد. یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد بود، خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد که به‌لحاظ سیاسی در جبهه مقابل رامین قرار می‌گرفت. این شروع بعضی حاشیه‌ها برای مهناز افشار بود این زوج صاحب دختری بنام لیا شدند.

دستگیری یاسین رامین و شیر خشک فاسد
یاسین رامین که گفته می شود مدیرعامل شرکت دارویی رشد است بدلیل اختلاق مالی ۶ میلیاردی با هلال احمر در مرداد ۱۳۹۵ بازداشت شد، وی در حال حاضر با وثیقه میلیاردی موقتا آزاد شده است، مدتی شایعه شده بود که وی بدلیل وارد کردن شیرهای خشک آلوده موجب مرگ ده ها کودک شده است که بارها این خبر تکذیب شد.


اظهارنظرهای بی فکر در فضای مجازی
رفته رفته مهناز افشار با آمدن شبکه های مجازی به ایران در این عرصه هم فعالیت کرد تا بتواند با حاشیه هایی که برای خود می سازد اسمش را در فضای مجازی هم مطرح کند و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد درباره همه چیز اظهار نظر می کرد.

او توانست با فعالیت و حاشیه سازی در توییتر و اینستاگرام اسمش را در رسانه ها و خبر گزاری ها به عنوان سلبریتی همه چیز دان مطرح کند.

تا جایی که هر اتفاقی در کشور می‌افتاد همه منتظر اظهارت بی فکر این سلبریتی بودند.


اما در میان توییت‌های پرحاشیه این سلبریتی توییتی منتشر شد که سبب حاشیه های زیاد و در نهایت قتل یک طلبه شد.

این بازیگر پس از بازنشر توییتی از یک حساب کاربری جعلی که از تصویر یک روحانی سوء‌استفاده کرده بود، مورد انتقادات شدید قرار گرفت.
 

 
ماجرا از این قرار بود که یک حساب جعلی به نام سیدمصطفی حجازی با قرار دادن تصویر یک روحانی، پیامی دروغین را منتشر کرد و حساسیت‌های زیادی را برانگیخت. بحث به جایی رسید که طلبه مازندرانی از مهناز افشار شکایت کرد.

مهناز افشار بعد از جریان شکایت طلبه مازندرانی که حکم احضارش به دادسرا صادر هم شده بود، بارها گفته که به ایران برمی‌گردد اما حتی برای اکران فیلم قسم هم به ایران نیامد.

مهناز افشار از آن طرف آب هم دست از سر توییت‌ها و اظهار نظر‌های خود بر نداشت تا جایی که ویدیویی از او در پشت‌صحنه یکی از برنامه‌های استعدادیابی مربوط به شبکه فارسی زبان خارجی منتشر شد و افشار در کنار دو خواننده و یک بازیگر ایرانی خارج نشین در جایگاه داورهای برنامه ایستاد.

ویدئوی منتشر شده تنها ۱۱ ثانیه است، اما در همین چند ثانیه هم به خوبی می‌توان مهناز افشار را در میان دو خواننده معروف لس‌آنجلسی تشخیص داد.

نکته مهم‌تر این مجموعه رسانه‌ای این است که همه آن‌ها متعلق به عربستان سعودی هستند!

مهناز افشار از برگشتن ترسید یا واقعا خودش را فروخت؟
مهناز افشار که به دلیل توییتی که در مورد طلبه مازندرانی منتشر کرد حکم جلبش صادر شده بود آیا از برگشتن به ایران ترس داشت و می‌دانست که اگر به ایران بیاید بازداشت می‌شود یا واقعا در فکر شهرت و ثروت بیشتر بود که خودش را به شبکه‌های سعودی فروخت.

حال باید ببینیم مهناز افشار که به عنوان یک چهره به سینمای ایران معرفی شد به چه اهدافی می‌خواست برسد که دست به این کارها زد آیا مهناز افشار شهرت و محبوبیت در سینمای ایران را به خود فروشی در شبکه های سعودی و دلارهای عربستان ترجیح داده است؟

باید به این سلبریتی پرحاشیه گفت این راهی که رفتی قبل از شما خیلی‌های دیگر رفته و الان پشیمان هستند و آرزوی برگشت به ایران را دارند.
انتهای پیام/1404
منبع:جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان