۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است/ میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود
کد خبر: ۳۳۸۵۵۸ نویسنده: هدایت الله جمالی پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۸ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است/ میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود

استاندار قزوین با بیان اینکه افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار گذار است، گفت: میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود و با هرگونه افزایش قیمت برخورد شده و سازمان تعزیرات براساس تخلفات صورت گرفته با متخلف برخورد می‌کند.

افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است/ میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود

هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره افزایش قیمت‌ها در پی افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه و رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تاکید کرده‌اند هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در استان ستاد تنظیم بازار و گشت‌های نظارتی فعالیت می‌کنند و درصورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت برخوردهای می‌شود.

استاندار قزوین ابراز کرد: براساس بررسی‌های انجام شده افزایش قیمت بنزین بر تولیدات و قیمت کالاها تاثیری ندارد و تعزیرات، اتحادیه‌ها، سازمان صنعت و معدن و معاونت اقتصادی درحال رصد امور و بازار هستند.

وی تاکید کرد: با هرگونه افزایش قیمت برخورد شده و سازمان تعزیرات براساس تخلفات صورت گرفته با متخلفان برخورد می‌کند، همچنین میزان فراوانی کالاها در بازار و تمام انبارها نیز رصد می‌شود تا هیچ گونه کسری در بازار دیده نشود، درواقع علاوه بر کنترل افزایش قیمت‌ها بر میزان کالاها در بازار نیز نظارت می‌شود.

افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است

این مسئول عنوان کرد: این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سوخت را تجربه می‌کنیم و پیش از این نیز در چند مرحله با این پدیده مواجه بودیم و به طور کلی طبق بررسی‌های بانک مرکزی و مراکز آماری افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است و این موضوع در حال و آینده نیز صدق می‌کند.

وی ادامه داد: درواقع باتوجه به بررسی کارشناسی در گذشته افزایش قیمت سوخت به افزایش غیرمعمول قیمت کالاها و بیش از یک تا یک و نیم درصد منجر نمی‌شود و استانداری و تمام دستگاه‌های مسئول موظفند باهرگونه سوءاستفاده و افزایش قیمت کالا خارج از ضوابط برخورد کنند.

جمالی پور اذعان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که در خدمت مردم عزیز هستیم و اجازه نمی‌دهیم بر قشر آسیب پذیر فشاری وارد شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور اعلام کردند از تمام ظرفیت‌ها بسیج می‌شوند تا طی اجرای این طرح کمترین آسیب به مردم وارد شود.

وی گفت: ما موظف هستیم خدمتگزاری خوبی ارائه داده و از حقوق مردم صیانت و دفاع کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۶  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان