۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین گشت‌های بازرسی ناظر بر وضعیت بازار فعالیت خود را آغاز کرده‌اند/ مردم تخلفات را گزارش دهند
کد خبر: ۳۳۸۵۴۱ نویسنده: یاسر رحمانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت شهرستان تاکستان:

گشت‌های بازرسی ناظر بر وضعیت بازار فعالیت خود را آغاز کرده‌اند/ مردم تخلفات را گزارش دهند

رئیس سازمان صمت شهرستان تاکستان گفت: اکیپ‌ها و گشت‌های بازرسی تا زمان حل مسئله به فعالیت خود ادامه می‌دهند، همچنین در صورت مشاهده‌ی تخلف پرونده‌ای تشکیل می‌‍شود که با هماهنگی اداره‌ی تعزیرات در اسراع وقت رسیدگی می شود.

گشت‌های بازرسی ناظر بر وضعیت بازار فعالیت خود را آغاز کرده‌اند/ مردم تخلفات را گزارش دهند

یاسر رحمانی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح ‌قزوین درباره‌ی تاثیر افزایش قیمت بنزین در سایر کالاها اظهار کرد: سازمان صمت برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها و رفاه مردم تلاش می‌کند، از این رو با افزایش قیمت بنزین و پس از تشکیل جلساتی دو نکته‌ی اساسی را تعریف کردیم.
رحمانی افزود: نکته‌ی اول درباره‌ی احتمال مراجعه‌ی مردم به مراکز غذایی برای خرید اقلام و نکته‌ی دوم به سوء‌استفاده از این وضعیت و گرانفروشی مربوط می‌شود که با هدف نظارت بر آن گشت‌های بازرسی برای بررسی وضعیت بازار، فعالیت خود را پس از اعلام افزایش قیمت بنزین آغاز کرده‌اند.
رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان تاکستان اذعان کرد: اکیپ‌ها و گشت‌های بازرسی تا زمان حل مسئله به فعالیت خود ادامه می‌دهند، همچنین در صورت مشاهده‌ی تخلف پرونده‌ای برای افراد متخلف تشکیل می‌شود که با هماهنگی اداره‌ی تعزیرات رسیدگی به این موارد در سریع‎ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
وی گفت: از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان صمت پاسخگویی به گزارش‌های مردمی در ساعات غیر اداری در اداره‌ی اصناف صنعت و معدن است، همچنین یک اپراتور در سامانه‌ی 124 در ساعات غیر اداری پاسخگوی مشکلات مردمی و گزارش‌های افزایش قیمت کالا است.
این مقام مسئول ابراز کرد: افزایش قیمت بنزین به خودی خود بر برخی کالاها و خدمات تاثیر می‌گذارد، زیرا شهرستان تاکستان مراکز فروش عمده ندارد و برای حمل و نقل برخی کالاها از ماشین‌های حمل ونقلی مانند نیسان و وانت استفاده می‌شود.
رحمانی ادامه داد: افزایش قیمت بنزین در حمل و نقل این شهرستان تاثیرات خود را دارد و وظیفه‌ی ما در این زمینه افزایش منطقی نرخ حمل‌ونقل است، همچنین درصورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، افزایش غیرمنطقی، امتناع عرضه و سوءاستفاده تیم بازرسی روند سریع برخورد با متخلفین را انجام‌‌می‌دهد.
رحمانی در پایان بیان کرد: ماشین‌های گازوئیلی حق افزایش قیمت نرخ حمل و نقل را ندارند، اما درباره‌ی ماشین‌های حمل‌و نقل بنزینی سازمان صمت با همکاری نیروی انتظامی، حمل‌ و نقل درون شهری، شهرداری، شوراها و راهسازی و بررسی نقاط قوت و ضعف تجربیات گذشته، تلاش می‌کند تا طی پشت سرگذاشتن این جریان کمترین آسیب به مردم وارد شود.

انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان