۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وظیفه اصلی اشتغال‌زایی برعهده دولت است/ دولتمردان در فراهم ساختن زیرساخت‌های اشتغال ضعیف عمل کرده‌اند
کد خبر: ۳۳۸۴۶۱ نویسنده: عیدعلی کریمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۱ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس خانه کارگر استان قزوین:

وظیفه اصلی اشتغال‌زایی برعهده دولت است/ دولتمردان در فراهم ساختن زیرساخت‌های اشتغال ضعیف عمل کرده‌اند

رئیس خانه کارگر قزوین گفت: برای اشتغال همه باید تلاش کنیم چرا که این موضوع در حوزه یک وزارت خانه و فرد و رئیس جمهور تحقق نمی‌یابد اما نکته مهم این است که وظیفه اصلی دراین باره به عهده دولت است.

وظیفه اصلی اشتغال‌زایی برعهده دولت است/ دولتمردان در فراهم ساختن زیرساخت‌های اشتغال ضعیف عمل کرده‌اند

عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره وظیفه اشتغالزایی دولت اظهار کرد: برای اشتغال همه باید تلاش کنیم، چراکه این موضوع در حوزه یک وزارتخانه و فرد و رئیس جمهور تحقق نمی‌یابد اما نکته مهم این است که وظیفه اصلی در این باره به عهده دولت است.

وی ادامه داد: لازم است دولت زیرساخت‌ها را فراهم کند تا جوانان دارای شغل شوند و مشکل بیکاری که از معضلات بزرگ جامعه است، حل شود و وظیفه اصلی نیز بر عهده دولت است.

رئیس خانه کارگر قزوین ابراز کرد: حتی تاکنون دولت نقش فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال را نیز به‌خوبی ایفا نکرده است، زیرا درصورت تحقق این وظیفه ما شاهد بیکاری نبودیم.

وی اذعان کرد: امروز در بخش‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد و تحریم نیز ازجمله آن‌هاست، اما موضوع اشتغال باید با تکیه بر داخل حل شود.

کریمی در پایان عنوان کرد: برخی براین باورند که با اصلاح قانون کار می‌توان زمینه سرمایه گذاری خارجی و درنتیجه اشتغال را فراهم کرد، اما این ادعای درستی نیست و لازم است با تکیه بر توان داخلی مشکل بیکاری رفع شود.

انتهای پیام/۶۰۰۶‌

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان