۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعزام بیش از ۳۰۰دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: ۳۳۸۳۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۶ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اعلام کرد

اعزام بیش از ۳۰۰دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: ۳۰۰ دانش آموز در مدت حضور خود از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شلمچه، طلائیه، هویزه، عملیات والفجر هشت، معراج شهدا و پاسگاه زید بازدید می‌کنند.

اعزام بیش از ۳۰۰دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

زین العابدین اصلی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: صبح امروز 315 نفر از دانش آموز دختر از شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، طارم و الموت به‌مدت 4 روز به مناطق عملیاتی شمال‌ جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اهداف اعزام راهیان نور ابراز کرد: این اعزام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل آینده‌ساز کشور و آشنایی دانش آموزان با ایثار و مجاهدت شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین یادآور شد: دانش آموزان در مدت حضور خود از مناطق عملیاتی و یادمان های شلمچه، طلائیه، هویزه، عملیات والفجر هشت، معراج شهدا و پاسگاه زید بازدید می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور نقشی اساسی در توسعه شاخص‌های فرهنگی دارد و راهکار عملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی است که با برگزاری این عملیات فرهنگی نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین بیان کرد: عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور دانش آموزی با مشارکت دو نهاد فرهنگی بسیج و آموزش و پرورش اجرایی می‌شود که در هر اتوبوس راوی دوران دفاع مقدس و روحانی جهت بازگویی رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی دانش آموزان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان