۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۰میلیاردی دستگاه‌های بیت کوین قاچاق در تاکستان کشف شد
کد خبر: ۳۳۸۳۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۳ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۳۰میلیاردی دستگاه‌های بیت کوین قاچاق در تاکستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت کوین" قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان "تاکستان" خبر داد.

۳۰میلیاردی دستگاه‌های بیت کوین قاچاق در تاکستان کشف شد

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین، افزود: در اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوین در این شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت که 97 دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دو متهم در اين ارتباط دستگير و به مراجع قضائي معرفی شدند، عنوان کرد: برابر نظر كارشناسان، ارزش دستگاه هاي مكشوفه 30 میلیارد و 600 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان