۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تحریم‌های امریکا نمی‌تواند مانع رشد و بالندگی ایران اسلامی شود/ شعار "مرگ بر امریکا" تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد
کد خبر: ۳۳۸۲۷۲ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۲ ساعت: ۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار در مصاحبه با صبح قزوین:

تحریم‌های امریکا نمی‌تواند مانع رشد و بالندگی ایران اسلامی شود/ شعار "مرگ بر امریکا" تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: روز ۱۳ابان ماه در واقع هیمنه و ابهت پوشالی امریکا که ادعای سلطه جهانی می‌کرد، شکسته شد و شعار شعار "مرگ بر امریکا" تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد.

تحریم‌های امریکا نمی‌تواند مانع رشد و بالندگی ایران اسلامی شود/ شعار "مرگ بر امریکا" تا نابودی کامل استکبار ادامه دارد

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ۱۳آبان را نماد استقلال طلبی و استکبارستیزی ملت ایران ذکر و اظهار کرد: در چنین روزی در واقع هیمنه و ابهت پوشالی امریکا که ادعای سلطه جهانی می‌کرد، شکسته شد.

وی افزود: همه ساله در این روز یک همبستگی ملی بین آحاد مردم ایران به وجود می‌آید که همه باید دست به دست هم دهند و دشمن شماره یک خود را بشناسند؛ چراکه امریکا و دولت این کشور دشمن شماره یک ملت ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به فلسفه شعار «مرگ بر امریکا» اظهار کرد: امریکا همواره به دنبال منافع خود در مناطق و کشورهای مختلف بوده است و هرجایی که رفته و به هر شکلی که حضور پیدا کرده، فقط منافع خود را در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی که کشوری برخاسته از دین و اعتقادات مردمی است قطعا این شیوه را نمی‌پذیرد زیرا با روحیه دینی مردم ما سازگار نیست.

حبیبی بیان کرد: مردم ایران در روز ۱۳ آبان به صحنه می‌آیند و همانطور که در آن روز تاریخی استقلال خود را به نمایش گذاشتند، مجددأ به همه جهان اعلام می‌کنند که روی پای خود ایستاده‌ و وابسته به هیچ کشور بیگانه‌ای نیستند.

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

وی عنوان کرد: امریکا درحال رسواشدن در دنیاست و این رسوایی‌اش را هم از ملت ایران می‌داند و ما نیز هر ستمگری را در هر کجای عالم که باشد باید رسوا کنیم؛ لذا شعار «مرگ بر امریکا» تا زمانیکه این کشور از نیرنگ‌های خود و حرکت‌های منافع جویانه خود دست برنداشته است؛ قطعا ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به پیام ۱۳ آبان تصریح کرد: مردم همان پیامی را که سال‌های پیش در روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا داشتند امروز محکم‌تر و با حضور بیشتر و آگاهانه‌تر فریاد خواهند زد و این پیام تا زمانیکه امریکا دست از اهداف شوم خود برندارد ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ما باید روی داشته‌های کشور خود اتکاء کنیم همانطور که علی‌رغم همه تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که علیه کشور ما اعمال شد شاهد رشد و بالندگی کشور بودیم و روز به روز هم این توسعه و پیشرفت ادامه دارد.

حبیبی در پایان بیان کرد: کشورهای بیگانه و تحلیل‌گران خارجی عنوان کردند که به نظر می‌رسد تحریم‌ها نمی‌تواند محدودیتی برای کشور جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند؛ لذا ما باید فقط به توانمندی‌های داخلی خود متکی باشیم و به داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور اتکاء کنیم که خوشبختانه تا به امروز هم اینگونه بوده و قطعا در این مسیر هم موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان