۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۲۸ کیلو مواد مخدر در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۳۸۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد

کشف بیش از ۲۸ کیلو مواد مخدر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان البرز خبر داد.

کشف بیش از ۲۸ کیلو مواد مخدر در شهرستان البرز

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: واحد گشت کلانتری ۱۲ شهرستان البرز حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر به یک دستگاه خودروی پراید سفید بلاصاحب که صندوق عقب و درب های خودرو باز بوده مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار تقریبی ۲۸کیلو و ۵۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مبالغی وجه نقد کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه خودرو و مواد کشف شده به مقر پلیس منتقل شد تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی مالک خودرو و قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد.

حاجیان از شهروندان درخواست کرد: در صورد مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف 17 فقره سرقت در شهرستان البرز

وی در ادامه اذعان کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 و گزارش حضور سارق در یکی از اماکن شهرک مهرگان بلافاصله تیمی از عوامل تجسس و انتظامی کلانتری 15 این فرماندهی وارد عمل و به محل اعزام شد.

این مسئول افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل، متهم که جوانی 24 ساله بود حین سرقت دوربین های مداربسته در یکی از ساختمان‌های "شهرک مهرگان" دستگیر در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی پلیس به 17 فقره سرقت دوربین های مداربسته،موتورسیکلت ، دوچرخه و اقلام موجود در انباری‌های ساختمان‌ها در شهرک مهرگان و "محمدیه" اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه بازجوئی فنی پلیسی از متهم، شكات شناسايي و اموال مكشوفه ازمخفي گاه متهم كشف و باحضور مالباختگان رد مال شد.

حاجیان بیان داشت: در این خصوص نیز در بازجوئی های انجام شده از متهم يك فروشنده مواد مخدر در شهرک مهرگان شناسايي و دستگیر و 8 گرم مواد از نوع شيشه وهرويين بصورت بسته بندي شده واماده فروش وترازوي توزين از وی كشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان درخواست کرد: در محل نصب دوربین‌های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/2002

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان