۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برپا می‌شود/ راه‌اندازی پویش "میزبان_مهربان "
کد خبر: ۳۳۸۰۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین:

موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برپا می‌شود/ راه‌اندازی پویش "میزبان_مهربان "

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: پویش مردمی با شعار "میزبان_مهربان " از تمام مردم ایران دعوت به همکاری می‌کند، همچنین این موکب درنظر دارد تا با اجرای طرح میزبان مهربان تمام مردم ایران میزبان زائرین باشند.

موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برپا می‌شود/ راه‌اندازی پویش "میزبان_مهربان "

میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین‌؛ درباره‌ی موکب خدمات به زائرین در مشهد مقدس اظهار کرد: تلاش و همت شبکه جوانان رضوی موجب برپایی موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در مشهد مقدس شد.

وی افزود: موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با همکاری شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تاریخ ۳ الی ۷ آبان‌ماه سال جاری در مشهد مقدس برپا خواهد شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: شبکه جوانان رضوی با فراخوان سراسری در کشور برای خدمت‎رسانی در موکب استان قدس رضوی دعوت به همکاری کرده است همچنین این سازمان با همکاری تشکل‏‌های همکار و موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اعزام نیروهای متخصص در زمینه‎های مختلف برای خدمت‎رسانی به این موکب آماده شده‌است.

وی گفت: پویش مردمی با شعار "میزبان_مهربان " از تمام مردم ایران دعوت به همکاری می‌کند، همچنین این موکب درنظر دارد تا با اجرای طرح میزبان مهربان تمام مردم ایران میزبان زائرین باشند.

جباری ادامه داد: این پویش که از هفته‌ی گذشته آغاز شده‌است از تمام مردم درخواست همکاری دارد و محبان امام رئوف می‌توانند با پرداخت ۲۵هزارتومان میزبان یک‌شبانه روز زائرین باشند.

وی بیان کرد: موکب جوانان رضوی در مشهد مقدس با تلاش شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی آماده میزبانی از زائرین امام مهربانی‌با ارائه خدمات پخت غذا روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس و توزیع اطعام به تمام زائران است.

این مسئول ابراز کرد: علاوه بر خدمات پخت و پز خدمات اسکان و پذیرایی برای بانوان روزانه بیش از دو هزار نفر، توزیع چای و آب و ارائه خدمات به زائران امام مهربانی است.

گفتنی است؛ شماره کارت به نام پویش مردمی #میزبان_مهربان ۶۰۳۷-۶۹۷۵-۳۷۴۰-۳۵۶۷ و شماره تماس برای ارسال کمک‌های غیر نقدی #میزبان_مهربان ۰۹۳۵-۹۳۸-۰۰۶۱ است.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان