۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استقرار ۴۰ واحد صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی قزوین
کد خبر: ۳۳۸۰۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۳۰ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد

استقرار ۴۰ واحد صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: هم اکنون ۴۰ واحد تولیدی و طرح صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.

استقرار ۴۰ واحد صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حمیدرضا خانپور صبح سه شنبه در حاشیه بازدید پروانه رامین مشاور امور بانوان معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: هم اکنون ۲۶۰ بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدی در استان فعالیت دارند، که از این تعداد ۴۰ واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرکهای و نواحی صنعتی استقرار داشته و ۲۰ واحد تولیدی با دریافت پروانه بهره‌برداری مشغول به فعالیت هستند و مابقی در مرحله تخصیص زمین و ساخت و ساز قرار دارند.

وی افزود: در این ۲۰ واحد تولیدی فعال بیش از ۳۵۰ نفر مشغول به کار هستند، که محصولاتی از قبیل انواع لبنیات، لوازم بهداشتی، ظروف کریستال، سیستم‌های روشنایی، انواع لیبل بسته بندی، افزودنی‌های آرد، مصنوعات چوبی کودک تولید می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، برگزاری تورهای بازدید صنعتی خارج از استان برای بانوان کارآفرین، پرداخت یارانه جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، ارائه تسهیلات حمایتی و ویژه برای استقرار بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات بانوان کارآفرین در راستای حمایت از تولید را از برنامه‌های حمایتی این شرکت از بانوان کارآفرین برشمرد.

در سفر یک روزه مشاور امور بانوان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان قزوین بازدید از چند واحد تولیدی فعال بانوان کارافرین در شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قزوین و نشست با بانوان کارآفرین و بازرگان استان قزوین پیش بینی شده است.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان