۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگاه قضا عوامل پشتیبان‌کننده "زم" را شناسایی و دستگیر کند/ جنجال‌ها علیه شورای نگهبان خللی در کار آنها ایجاد نمی‌کند
کد خبر: ۳۳۸۰۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۶ ساعت: ۱۵:۵۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

دستگاه قضا عوامل پشتیبان‌کننده "زم" را شناسایی و دستگیر کند/ جنجال‌ها علیه شورای نگهبان خللی در کار آنها ایجاد نمی‌کند

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز گفت: از دستگاه قضایی درخواست داریم تا عوامل فاسد و پشتیبان کننده این خائن در داخل کشور را شناسایی و دستگیر کند.

دستگاه قضا عوامل پشتیبان‌کننده "زم" را شناسایی و دستگیر کند/ جنجال‌ها علیه شورای نگهبان خللی در کار آنها ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود، با اشاره به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: حضور بیش از ۶۰ملیت مختلف از سراسر جهان در این رویداد بزرگ دینی، بیانگر عشق و ارادت مسلمانان جهان به سالار شهیدان است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف تصریح کرد: حجاب همواره یک ارزش است؛ حال ممکن است زمانی موج تبلیغات اجنبی جامعه را درگیر کند اما عاقبت افراد فاسد و بی بندوبار که به عذاب الهی گرفتار شدند می‌تواند هشداری برای انسان‌های بی‌بصیرت باشد.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: منطق جمهوری اسلامی ایران با اتکا به آموزه‌های دینی برپایه حمایت از مظلوم است و در این راه جدی بوده و هیچگاه از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موفق به طراحی و ساخت یک جنگنده ایرانی شدند که این افتخار بزرگی برای کشور است؛ زیرا در رژیم گذشته به دلیل وابستگی به بیگانگان حتی تعمیر هواپیما و تجهیزات نظامی بر عهده آنان بود.

قابل با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت ضدانقلاب «آمدنیوز» ابراز کرد: طی روزهای گذشته دشمن ضربه سخت دیگری از جمهوری اسلامی ایران خورد که آن دستگیری یکی از مهره‌های خائن بود که با راه‌اندازی سایت ضد انقلاب و معاند "آمد نیوز" توانست بیش از ۶۰ شهر کشور را دچار آشوب کند؛ اما با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده و با اقتدار نیروهای سپاه دستگیر شد.

وی ادامه داد: نیروهای اطلاعات سپاه با نفوذ در دستگاه‌های جاسوسی فرانسه، اسرائیل و امریکایی توانست همه را در بهت فرو ببرد و یک عنصر فاسد را در یک عملیات پیچیده دستگیر کند که همین امر موجب حیرت دشمنان شد.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: امیدواریم بقیه کسانیکه با این خائن ارتباط داشته‌ و پشتیبانی می‌کردند شناسایی شده و به سزای اعمالشان برسند و از دستگاه قضایی درخواست داریم تا عوامل فاسد و پشتیبان کننده این خائن در داخل کشور را دستگیر و رسوا کند.

وی تصریح کرد: برخی‌‌ها می‌‌گویند خواستار مذاکره با دنیا هستیم اما در واقع نمی‌‌دانند که ما با تمام دنیا ارتباط داریم و تنها با دو کشور اسرائیل و امریکا مذاکره نمی‌‌کنیم، البته به گفته رئیس جمهور هم مذاکره با آمریکا دیوانگی است، حال آنکه ما مردم عاقلی داریم.

قابل بیان کرد: هرگاه که زمان انتخابات نزدیک می‌شود جوسازی‌هایی هم صورت گرفته و علیه شورای نگهبان جبهه‌گیری می‌کنند؛ در حالی که شورای نگهبان یک نهاد قانونی است و باید مطابق وظایف قانونی خود عمل کرده و از نمایندگانی که می‌‌خواهند دوباره نماینده مجلس شوند، سوال کند که تاکنون چه کار کرده‌اید و چه توانایی دارید؟

وی در پایان گفت: شورای نگهبان فیلترهایی گذاشته تا افراد صالح به مجلس ورود پیدا کنند و همه بدانند این جنجال‌ها شورای نگهبان را از رسالت خود دور نمی‌سازد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان