۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
کد خبر: ۳۳۷۹۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۵ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان خبر داد

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین در تعطیلات اربعین حسینی خبر داد.

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی هفته و مصادف شدن اول هفته با اربعین حسینی و همچنین تردد چشمگیر زائرین اباعبدالله حسین(ع) به سوی مرزهای غربی کشور و بالعکس شاهد افزایش چشمگیر حجم سفر در راه‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به فعال بودن 50دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 36دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی در جاده‌های استان تصریح کرد: از روز گذشته تا روز یکشنبه مورخه بیست و هشتم مهر ماه شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در کلیه راه‌های استان قزوین خواهیم بود.

بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر دوهزار دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده‌های استان هستند، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان در پایان توصیه کرد: رانندگان قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند؛ همچنین از ارتکاب هرگونه تخلفات رانندگی پرهیز کرده و طی هر 2 ساعت رانندگی مستمر 30دقیقه استراحت کنند زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌ها ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان