۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روزانه ۵۰۰ زائر از خدمات پزشکی برخوردار می‌شوند/ اسکان ۲هزار زائر اربعین
کد خبر: ۳۳۷۹۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۷ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا:

روزانه ۵۰۰ زائر از خدمات پزشکی برخوردار می‌شوند/ اسکان ۲هزار زائر اربعین

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا گفت: ظرفیت اسکان در موکب هم حدود ۲هزار نفر است که ۶۰درصد بانوان و ۴۰درصد آقایان هستند و زمان اسکان برای هر زائر هم ۳شبانه روز است تا بتوانیم به تعداد زائر بیشتری خدمات رسانی کنیم.

روزانه ۵۰۰ زائر از خدمات پزشکی برخوردار می‌شوند/ اسکان ۲هزار زائر اربعین

امیررضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: موکب کریمه اهل بیت(ع) از امسال ثبت رسمی شده اما این موکب حدود چهار سال است که فعالیت می‌کند که پشت حرم حضرت عباس(ع) و در خیابان علقمه قرار دارد

وی افزود: خدمات فرهنگی که در موکب برگزار می‌شود شامل برپایی هیئت عزاداری و نماز جماعت و حلقه‌های صالحین است که اجرا می‌شود.

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا بیان کرد: خدمات اسکان و اطعام در موکب ارائه می‌شود که در کنار آن موکب پزشکی و چایخانه هم دایر است.

اسدی ادامه داد: در هر شبانه روز حدود 10هزار پرس غذا در وعده‌های صبحانه، نهار و شام و میان وعده توزیع می‌شود که میاند وعده از بعد از شام آغاز می‌شود که تا یک بامداد ادامه دارد و صبحانه از 6صبح تا 7نیم است.

وی ادامه داد: همچنین نهار هم بعد از نماز ظهر و شام هم بعد از نماز مغرب در بین زائرین توزیع می‌شود که 6هزار پرس غذا برای نهار و شام و 4هزار پرس هم برای میان وعده و صبحانه در نظر گرفته شده است.

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا گفت: ظرفیت اسکان در موکب هم حدود 2هزار نفر است که 60درصد بانوان و 40درصد آقایان هستند و زمان اسکان برای هر زائر هم 3شبانه روز است تا بتوانیم به تعداد زائر بیشتری خدمات رسانی کنیم.

اسدی عنوان کرد: فعالیت موکب از 18مهرماه تا 28مهر است و روزانه 500نفر در موکب پزشکی از خدمات ویزیت، دارو و تزریق برخوردار می‌شوند و هیچ احتیاجی برای نیاز به دارو از خارج از موکب نیست و حدود 12نفر کادر پزشکی از 8صبح تا 12شب شیفت هستند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان