۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تیم ملی والیبال ایران - برزیل / جدالی حساس و نفسگیر به امید انتقام در ژاپن
کد خبر: ۳۳۷۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۴ ساعت: ۷:۲۴ ↗ لینک کوتاه

جام جهانی والیبال؛

تیم ملی والیبال ایران - برزیل / جدالی حساس و نفسگیر به امید انتقام در ژاپن

تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل یکشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی والیبال ایران - برزیل / جدالی حساس و نفسگیر به امید انتقام در ژاپن

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های جام جهانی فردا یکشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح به مصاف تیم اول جهان یعنی برزیل می‌رود، برزیلی‌ها که در همه رقابت‌ها با تمام توان حاضر می‌شوند همین حالا هم تنها تیمی هستند که در این رقابت‌ها همه بازی هایشان را برده اند و به هیچ تیمی رحم نکرده اند، آن‌ها کانادا، استرالیا، مصر و روسیه قدرتمند را شکست داده اند و به تنهایی صدرنشین هستند.

تقابل ایران و برزیل همیشه جذاب و دیدنی بوده است و در چند سال گذشته شاهد دیدار‌های زیادی میان دو تیم بوده ایم، شاگردان کولاکوویچهمین امسال هم ۲ مرتبه با برزیل رو به رو شده اند که البته در هر دوی آن‌ها که یکی در دور نخست لیگ ملت‌ها و دیگری در فینال این بازی‌های بوده است  این تیم کشورمان بوده است که با وجود انجام بازی خوب ۳ -۲ باخته است. البته بازی فردای دو تیم شرایط کاملا متفاوتی دارد و بسیاری منتظرند تا ببینند کولاکوویچ از چه ترکیبی برای این بازی استفاده می‌کند؟  

تیم ملی والیبال کشورمان امسال سال پر تورنمنتی را سپری کرده است و بازیکنان اصلی تیم بسیار خسته هستند، همین موضوع در دو دیدار ابتدایی این جام که با شکست تیم ملی کشورمان برابر روسیه و مصر همراه شد کاملا مشهود بود، اما از زمانی که بازیکنان جوان به میدان آمدند شرایط کاملا متفاوت شد و تیم کشورمان به ۲ برد ارزشمند هم برابر حریفان که یکی کانادا و دیگری استرالیا بود هم دست پیدا کرد تا بازیکنان جوان نشان دهند بسیار آماده اند و می‌توانند جانشینان خوبی برای با تجربه‌ها باشند. حالا اگر آن‌ها مقابل برزیل به میدان بروند هم می‌توانند شرایط جالبی را رقم بزنند، زیرا انگیزه بسیار زیادی برای اثباتشان و عبور از قوی‌ترین تیم جهان دارند.  

البته نا گفته نماند که بعید نیست کولاکوویچ با توجه به استراحتی که به بازیکنان اصلی در ۲ دیدار قبلی داده است قصد استفاده از آن‌ها را داشته باشد، به هر صورت هر ترکیبی که از ایران به زمین برود باید منتظر بازی جذاب و دیدنی بود، سلسائو اگرچه در آمار بهتر از تیم کشورمان است، اما همیشه به سختی تیم ما را برده است و بنا به گفته کارشناسان این تیم کار سختی برابر بلند قامتان کشورمان خواهد داشت. تیم ملی برزیل همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد تیم پر افتخاری است و عنوان‌های زیادی را در المپیک، جام جهانی و ... به دوش می‌کشد، دو تیم در مجموع ۱۸ مرتبه برابر هم قرار گرفته اند که حاصل آن ۱۵ برد برای برزیل و ۳ برد برای تیم ملی کشورمان بوده است، امید است تیم کولاکوویچ در این بازی هم سنگ تمام بگذرد و انتقام دو شکست امسال را از این تیم بگیرد.  

تیم ملی والیبال ایران - برزیل / جدالی حساس و نفسگیر به امید انتقام در ژاپن

تاریخچه دیدار دو تیم

جام جهانی ۱۹۹۱: ایران صفر – برزیل ۳
جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۰۹: ایران یک – برزیل ۳
جام جهانی ۲۰۱۱: ایران صفر – برزیل ۳
جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۱۳: ایران یک – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۲ – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – برزیل صفر
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – برزیل ۲
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۲ – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – برزیل یک
لیگ جهانی ۲۰۱۶: ایران یک – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۶: ایران صفر – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۷: برزیل ۳ – ایران یک
لیگ ملت‌های ۲۰۱۸: برزیل ۳ - ایران ۲
لیگ ملت‌های ۲۰۱۹: ایران ۲ - برزیل ۳
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹: ایران ۲ - برزیل ۳ 

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان