۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ساخت تله فیلم «متین بانو» با محوریت رویدادهای تاریخی انقلاب
کد خبر: ۳۳۷۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

به همت شبکه قزوین صورت می‌گیرد؛

ساخت تله فیلم «متین بانو» با محوریت رویدادهای تاریخی انقلاب

«متین بانو» با موضوع معرفی تلاش‌ها و اقدامات زنانی که همدوش مردان با حفظ حجاب در به ثمررساندن انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند در شبکه قزوین تولید می‌شود.

ساخت تله فیلم «متین بانو» با محوریت رویدادهای تاریخی انقلاب

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سعید انبارلویی به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در محل تولید تله فیلم «متین بانو» با عوامل این اثر دیدار و گفتگو کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، در این بازدید مدیرکل این مرکز ضمن شنیدن دغدغه ها و موانع پیش روی تهیه کننده این تله فیلم از ظرفیت‌های اثرگذار و عبرت آموز تاریخ معاصر سخن گفت و سوژه‌های مرتبط با این مقوله و چگونگی بسط این مفاهیم تاریخی به موضوعات اجتماعی امروز و تبیین سبک زندگی اسلامی، ایرانی برای مخاطبان را از تکالیف برنامه سازان و فعالان این عرصه دانست.

وی افزود: تاریخ یک سرمایه بسیار ارزشمند است و به همین منظور خدای متعال در قرآن کریم، اهل بیت علیهم السلام، بزرگان و دانشمندان همگی ما را به مطالعه تاریخ دعوت نموده اند.

اکبری گفت: «متین بانو» با موضوع معرفی تلاش‌ها و اقدامات زنانی که همدوش مردان با حفظ حجاب در به ثمررساندن انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند در شبکه قزوین تولید می‌شود. این تله فیلم داستانی بومی از وقایع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که در بستری تاریخی اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: این مجموعه در دل خود نگاهی هم به صنعت فرش قزوین به عنوان صنعت بومی استان، حمایت از کالای ایرانی، مقابله با استعمار و رویدادهای تاریخی در روزهای آغازین انقلاب اسلامی دارد.

اکبری تصریح کرد: در تله فیلم «متین بانو» چالش‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی همچون فرهنگ مطرود «خوانین» در مناطق روستایی و محروم به تصویر کشیده شده است که با ظلم و ستم زندگی و معیشت مردم را در گرو منافع طاغوت نگه می داشتند.

وی بیان کرد: تله فیلم «متین بانو» در راستای اهداف وچشم اندازهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که در شبکه قزوین تولید می شود و نگاهی چند وجهی به تاریخ و فرهنگ کشور دارد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: تله فیلم «متین بانو» به تهیه کنندگی حسن دهقان و کارگردانی محمد رسولی به مدت 90 دقیقه در شبکه قزوین تولید می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان