۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خدمات پزشکی در ۳ نقطه از عراق به زوار اربعین ارائه می‌شود
کد خبر: ۳۳۷۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۱ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول موکب حضرت رقیه(س) قزوین در کربلا:

خدمات پزشکی در ۳ نقطه از عراق به زوار اربعین ارائه می‌شود

مسئول موکب حضرت رقیه(س) قزوین در کربلا گفت: سه نقطه در نجف، کربلا و شهر مسیب طفلان مسلم شناسایی شده تا بتوانیم به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بپردازیم.

خدمات پزشکی در ۳ نقطه از عراق به زوار اربعین ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سید محمدرضا بحرانی در خصوص فعالیت‌های موکب حضرت رقیه(س) اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش همگانی برای انجام فعالیت‌های اربعین این موکب از سال ۹۶ آغاز به کار کرد.

مسئول موکب حضرت رقیه(س) قزوین در کربلا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته تصمیم گرفته شد که در بخش خدمات بهداشتی و درمانی در فضای اربعین و کربلا ورود داشته باشیم که در همین راستا با تیم جهادی پزشکی رای‌زنی کرده و موکب خدمات درمانی و بهداشتی را ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان پزشکی همراه با دارو، همچنین خدمات پیراپزشکی، اورژانس، پرستاری، مامایی و دندانپزشکی از جمله خدماتی است که در جهت تسهیل رفاه حال زائرین در موکب حضرت رقیه ارائه می‌شود.

بحرانی با بیان اینکه شبکه ایجاد شده شامل ۱۰۰ نیروی دانشجویی و کادر پزشکی هستند، ابراز کرد: سال ۹۶ و ۹۷ تنها این موکب در شهر کربلا برنامه‌ریزی شده بود اما برای امسال سه نقطه در نجف، کربلا و شهر مسیب طفلان مسلم شناسایی شده تا بتوانیم به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بپردازیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان