۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آمادگی ۲۰۰دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین
کد خبر: ۳۳۷۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۱ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین خبرداد

آمادگی ۲۰۰دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی بیش از ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای استان قزوین برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

آمادگی ۲۰۰دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین
 

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تمهیدات و برنامه ریزی لازم با هماهنگی ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) استان برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران استان قزوین و زائران عبوری بعمل آمده است و همه محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای استان با تمام توان آماده خدمات رسانی و اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) هستند.

وی افزود: مهمترین اولویت ما در اعزام زائران درسال جاری ارتقاء ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران اربعین حسینی(ع) است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: ۳۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی و همچنین ۳۰۰ نفر راهدار با ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک در ۹ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان‌های تابعه و ۲۶ راهدارخانه استان تمام ظرفیت خود را در راستای سفر زائران به‌کار خواهند گرفت.

وی افزود: ابزارهایی همچون تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات و ... بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی راههای استان وکشور ۱۴۱، سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با مسافرین، سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی، سامانه پیام کوتاه نظارت مردمی ۱۱۰۱۲۰ پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات است.

وی یادآور شد: همچنین رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و ۱۱ رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات و رانندگان حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین حسینی (ع) بصورت ویژه و در اسرع وقت صورت می گیرد.

حق لطفی در پایان با آرزوی توفیق برای زائران اربعین حسینی(ع) گفت: خواستار تعامل تمامی دستگاهها خصوصا پلیس راه محترم استان درمحورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری جاده ای استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر وکنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی، سیستم سرمایش و گرمایش هستیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان