۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مصالحه ۸۰درصدی پرونده‌های قضائی در مراکز مشاوره پلیس
کد خبر: ۳۳۷۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۱ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد

مصالحه ۸۰درصدی پرونده‌های قضائی در مراکز مشاوره پلیس

فرمانده انتظامی استان قزوین از مصالحه ۸۰ درصدی پرونده های قضائی ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها خبر داد.

مصالحه ۸۰درصدی پرونده‌های قضائی در مراکز مشاوره پلیس
 

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در خصوص ضرورت خدمات مشاوره ای پلیس اظهار کرد: یکی از راه‌های کنترل و کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای به هنگام است که می‌تواند در ارتقاء سلامت افراد جامعه نیز مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: پلیس مشاور در نیروی انتظامی مصداق رویکرد جدید در پیشگیری از جرایم است. نیروی انتظامی با راه اندازی مراکز مشاوره در معاونت اجتماعی و کلانتری‌ها، بستر و زمینه پیشگیری از مسائل اجتماعی و ارائه خدمات به مراجعین را فراهم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به برگزاری بیش از ۱۶هزار جلسه مشاوره برای مراجعین عنوان کرد: در ۶ماهه اول سال جاری بیش از ۴هزار نفر به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در سطح استان مراجعه کرده اند؛ از این تعداد ۳ هزار نفر به دوایر مددکاری کلانتری‌ها مراجعه که با تلاش مشاوران و مددکاران منجر به مصالحه ۸۰ درصدی شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش خدمات رسانی مرکز مشاوره در هفته ناجا افزود: از مورخه ۱۱ الی ۱۷ مهرماه این مرکز آماده ارائه خدمات مضاعف در زمینه‌های، خانواده، روانشناختی، انتظامی، حقوقی، تحصیلی و ازدواج در دو شیفت صبح وعصر به شهروندان است.

حاجیان در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت نیاز به خدمات مشاوره می‌توانند به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۱۷۱ تماس گرفته و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان