۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارزشی ندارد بخاطر دلار دشمن در برابر آنها سر تعظیم فرود بیاوریم/ شناخت جاسوس بسیار آسانتر از نفوذی‌هاست/ سامانه مقابله با قاچاق بزودی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۳۷۵۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۲۵ ساعت: ۲۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

وزیر اطلاعات در قزوین:

ارزشی ندارد بخاطر دلار دشمن در برابر آنها سر تعظیم فرود بیاوریم/ شناخت جاسوس بسیار آسانتر از نفوذی‌هاست/ سامانه مقابله با قاچاق بزودی راه‌اندازی می‌شود

وزیر اطلاعات در قزوین گفت: راهبرد و راهکار امروز مقابله با مشکلات اقتصادی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است، ترامپ زمانی گمان می‌کرد با فشار اقتصادی می‌تواند ما را زمین گیر کند و پای میز مذاکره بکشاند، اما ما تن به ذلت نمی‌دهیم.

ارزشی ندارد بخاطر دلار دشمن در برابر آنها سر تعظیم فرود بیاوریم/ شناخت جاسوس بسیار آسانتر از نفوذی‌هاست/ سامانه مقابله با قاچاق بزودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام سید محمود علوی امشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه قزوین با اشاره به اهمیت جایگاه امنیت برای ایجاد آسایش و آرامش مردم اظهار کرد: وزارت اطلاعات به دنبال ایجاد آرامش برای مردم و سلب آسایشش از عده ای است که امنیت کشور را به خطر می‌اندازند.

وی افزود: فرار مالیاتی، مفاسد اقتصادی و تصرف منابع طبیعی جزو تخلفاتی است که وزارت اطلاعات با آنها برخورد قاطعانه می‌کند، هرکس که در راستای سرکوب کردن امنیت در کشور قدمی بردارد بدون هیچگونه تعارفی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مسئله نفوذ یک موضوع ساده و پیش پاافتاده نیست، ابراز کرد: اینگونه نیست که عده ای برای سرگرمی پروژه نفوذ را در کشور ایران تعریف کرده باشند، بلکه دشمنان انقلاب به دنبال این هستند که با نفوذ در کشور منافع آنها بجای منافع نظام در ایران پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه تشخیص نفوذ بسیار سخت است، ادامه داد: در اجرای پروژه نفوذ دشمن ممکن است بسیاری ازانقلابیون را به عنوان ضدنظام و ضد ولایت فقیه معرفی کند یا علیه دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی و قضایی فضاسازی داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند مسئله نفوذ بسیار پیچیده است، به طور یقین شناسایی جاسوس بسیار آسانتر از شناخت نفوذی‌هاست. کار جاسوس دادن اطلاعات مهم ما به دشمن است اما یک نفوذی به دنبال انحراف افراد از ریل انقلاب است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تا به امروز به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربات سنگینی به نفوذی‌ها وارد شده است و بدون دغدغه با توصیه‌های رهبری به دنبال کشف نفوذ هستیم.

تن به ذلت مذاکره با ترامپ نمی‌دهیم

علوی با بیان اینکه رشد صنعت و اقتصاد و کشاورزی و سرمایه گذاری نیازمند امنیت است، بیان کرد: مسئولان کشور باید فضای اقتصادی را به گونه ای امن کنند که تمام سرمایه گذاران به دور از هیچ گونه نگرانی و با آرامش خاطر به کار و تولید و فعالیت بپردازند.

وی افزود: مبارزه با فساد نباید به زمینه ای برای دعواهای سیاسی تبدیل شود هرچقدر فضای اقتصادی امن باشد ما شاهد رفع بیکاری و افزایش تولید هستیم.

وزیر اطلاعات درباره اقدامات این دستگاه در مبارزه با قاچاق کالا گفت: در برخورد با قاچاق کالا وظیفه نیروهای انتظامی برخورد با قاچاقچیان است که یک مبارزه فرعی است و این نوع برخورد در شءن دستگاه اطلاعاتی کشور نیست.

وی ادامه داد: دستگاه اطلاعاتی باید نقش پیشگیری داشته باشد و ما با همکاری وزارت صنعت و معدن و دارایی سامانه‌هایی را تعریف کردیم که با قاچاق کالا از مسیر مبادی قانونی جلوگیری کنیم.

علوی یادآور شد: بخشی از سامانه‌های مقابله با قاچاق رسمی کالا راه اندازی شده و درحال اجراست، اما بخش دیگری از آنه نیازمند طراحی نرم افزارهایی است که باید رصد شود تا نواقص آن برطرف گردد.

وی درباره وضعیت جنگ اقتصادی حاکم بر کشور بیان کرد: دشمن با فشار حداکثری در عرصه اقتصادی نمی‌تواند به ما ضربات سنگینی وارد کند، زیرا صفوف مردم ما محکم‌تر از همیشه است و این اتحاد اجازه تاثیرگذاری تحریم و فشار اقتصادی دشمن را نمی‌دهد.

این مقام مسئول اذعان کرد: عده ای به دنبال این هستند که مشکلات اقتصادی و فشار دشمنان را پای ناکارآمدی نظام بگذارند این افراد مغرض تحت تاثیر دشمن قرار دارند درصورتی که ملت ایران نشان داده است که در همه صحنه‌ها با مقاومت ایستاده است.

وی گفت: امروز دشمن با فشار اقتصادی به دنیال زمین گیر کردن ایران اسلامی است اما طی چهل سال گذشته نشان داده ایم که فریب دشمن را نمی‌خوریم و ارزشی ندارد که بخاطر دلار و ریال دشمن در برابر آنها سر تعظیم فرود بیاوریم.

وزیر اطلاعات در پایان عنوان کرد: راهبرد و راهکار امروز مقابله با مشکلات اقتصادی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است، ترامپ زمانی گمان می‌کرد با فشار اقتصادی می‌تواند ما را زمین گیر کند و پای میز مذاکره بکشاند، اما ما تن به ذلت نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2002

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان